עוגיות חורף להכנה עם הילדים בבית

מרכיבים : 300 גרם קמח 200 חמאה ביצה שקית סוכר וניל 100 ג' אבקת סוכר אופן ההכנה : ללוש את המרכיבים לבצק חלק.לקרר כשעה. לרדד את הבצק על משטח מקומח ולקרוץ עם חותכן לב, שורה אחת לבבות רגילים ובשורה המקבילה עוד שורת לבבות. בשורה הזו יש לעשות עוד עיגול קטן באמצע העיגול. מניחים על גבי נייר אפיה, ואופים בחום בינוני עד הזהבה (זהירות: הן נאפות מהר. זמן אפייה 8-9 דקות). כשאפוי וקר, מורחים מעט ריבת תות מניחים מעל את העיגול בעל החור באמצע, ומפזרים אבקת סוכר (החלק עם הריבה סופג את אבקת הסוכר ונשאר צבעוני ומבריק). את קולקציית העוגיות של חטאים מתוקים ניתן להשיג ברשת AM:PM, רשת 'טיב טעם', במעדניות המובחרות ובסניף הקונדיטוריה, רחוב שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב, כשר למהדרין.טלפון: 03-5162708, www.2eat.co.il/Hataim

מרכיבים :
300 גרם קמח
200 חמאה
ביצה
שקית סוכר וניל
100 ג' אבקת סוכר

אופן ההכנה :
ללוש את המרכיבים לבצק חלק.
לקרר כשעה.
לרדד את הבצק על משטח מקומח ולקרוץ עם חותכן לב, שורה אחת לבבות רגילים ובשורה המקבילה עוד שורת לבבות.
בשורה הזו יש לעשות עוד עיגול קטן באמצע העיגול.
מניחים על גבי נייר אפיה, ואופים בחום בינוני עד הזהבה (זהירות: הן נאפות מהר. זמן אפייה 8-9 דקות).
כשאפוי וקר, מורחים מעט ריבת תות מניחים מעל את העיגול בעל החור באמצע, ומפזרים אבקת סוכר (החלק עם הריבה סופג את אבקת הסוכר ונשאר צבעוני ומבריק).

את קולקציית העוגיות של חטאים מתוקים ניתן להשיג ברשת AM:PM, רשת 'טיב טעם', במעדניות המובחרות ובסניף הקונדיטוריה, רחוב שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב, כשר למהדרין.
טלפון: 03-5162708, www.2eat.co.il/Hataim

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר