עטיף בצק פילו במילוי סלמון ותרד מוקפץ

מצרכיםחומרים ל-4 מנות: 4 מנות פילה סלמון במשקל 180 ג' כל אחד ללא עור 200 גרם תרד טרי 1/2 בצל סגול חתוך רצועות 2 שיני שום כתושות 6 עלי פילו בגודל 40 על 30 ס"מ תרסיס שמן חמאה של PAM מלח ופלפל לפי הטעם אופן ההכנה1. מרססים את הדגים בתרסיס שמן חמאה של PAM ממליחים ומפלפלים. 2. מחממים מחבת טפלון וצורבים את הדגים על המחבת עד להזהבה, מוציאים ומניחים בצד. 3. מצפים מחבת בקוטר 25 ס"מ בתרסיס שמן חמאה של PAM ומחממים מעט על להבה גבוהה, מוסיפים בצל ושום ומשחימים מעט, מוסיפים את התרד וממשיכים להקפיץ עד שהתרד הופך ירוק זגוגי ,מניחים על מסננת כדי שהנוזלים יתנקזו. 4. מניחים על שולחן יבש עלי פילו 1 מרססים בשמן חמאה של PAM ועליו מניחים עוד עלה פילו נוסף ממשיכים כך עד שמתקבלות 3 שכבות עלי פילו מרוססות המספיקות ל-2 מנות. 5. חותכים את הבצק באמצע לרוחבו ומניחים 2 מנות דגים אחת לצד השניה, מעליהן מניחים את מלית התרד , עוטפים בעדינות את הדג והתרד בבצק (שהבצק לא יקרע) ומרססים את התבנית בשמן כדי שהבצק לא ידבק. 6. משלימים את שני הדגים הנותרים. 7. מכניסים לתנור שחומם מראש ל-טמפרטורה של 180 מעלות למשך 15 דקות או עד שהבצק הופך זהוב פריך ומגישים. האתר של ליימן שליסל






מצרכים

חומרים ל-4 מנות:

4 מנות פילה סלמון במשקל 180 ג' כל אחד ללא עור
200 גרם תרד טרי
1/2 בצל סגול חתוך רצועות
2 שיני שום כתושות
6 עלי פילו בגודל 40 על 30 ס"מ
תרסיס שמן חמאה של PAM
מלח ופלפל לפי הטעם

אופן ההכנה
1. מרססים את הדגים בתרסיס שמן חמאה של PAM ממליחים ומפלפלים.

2. מחממים מחבת טפלון וצורבים את הדגים על המחבת עד להזהבה, מוציאים ומניחים בצד.

3. מצפים מחבת בקוטר 25 ס"מ בתרסיס שמן חמאה של PAM ומחממים מעט על להבה גבוהה, מוסיפים בצל ושום ומשחימים מעט, מוסיפים את התרד וממשיכים להקפיץ עד שהתרד הופך ירוק זגוגי ,מניחים על מסננת כדי שהנוזלים יתנקזו.

4. מניחים על שולחן יבש עלי פילו 1 מרססים בשמן חמאה של PAM ועליו מניחים עוד עלה פילו נוסף ממשיכים כך עד שמתקבלות 3 שכבות עלי פילו מרוססות המספיקות ל-2 מנות.

5. חותכים את הבצק באמצע לרוחבו ומניחים 2 מנות דגים אחת לצד השניה, מעליהן מניחים את מלית התרד , עוטפים בעדינות את הדג והתרד בבצק (שהבצק לא יקרע) ומרססים את התבנית בשמן כדי שהבצק לא ידבק.

6. משלימים את שני הדגים הנותרים.

7. מכניסים לתנור שחומם מראש ל-טמפרטורה של 180 מעלות למשך 15 דקות או עד שהבצק הופך זהוב פריך ומגישים.


האתר של ליימן שליסל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר