עסקית ערב ב-206 דגים – תמורה מלאה

שמה של המסעדה הנמצאת על הגבול בין תל אביב לרמת השרון מעיד על ההתמחות שלה – דגים ופירות ים. צילום אתר 2eat
יודעים כאן לכבד הן את הדגים ופירות הים באופן בו מכינים אותם, והן את הסועדים – לא רק באיכות האוכל אלא גם באווירה המזמינה והשקטה ובמחיר הראוי של הארוחה העסקית

האפשרות לארוחה עסקית בשעות הערב היא עדיין אופציה מצומצמת בעולם המסעדות בארץ. לשמחתנו החליטה מסעדת 206 דגים הוותיקה להוסיף אפשרות כזו, כך שמי שמגיע למסעדה החל מ- 17:00 יכול לבחור בארוחה הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח תמורת 159 שקלים.

רביולי סלק עם קרם לימון, סקאלופ בגריל וקריספי מרווה. צילום אפיק גבאי
רביולי סלק עם קרם לימון, סקאלופ בגריל וקריספי מרווה. צילום אפיק גבאי

שמה של המסעדה, הנמצאת על הגבול בין תל אביב לרמת השרון, מעיד על ההתמחות שלה – דגים ופירות ים. בתפריט יש מספר מנות בשריות (בכל זאת, המסעדה הצמודה היא 206 בשרים), אבל העיקר כאן הוא מה כל אשר מגיע מ הים. תפריט עסקיות הערב הוא כצפוי מצומצם, וכולל מנות דגים ופירות ים בלבד.

קרודו מוסר ים עם צ'טני מנגו, בצל בקמפרי ובלסמי מצומצם. צילום אפיק גבאי
קרודו מוסר ים עם צ'טני מנגו, בצל בקמפרי ובלסמי מצומצם. צילום אפיק גבאי

התחלנו את הארוחה שלנו עם רביולי סלק המגיע עם קרם לימון, סקאלופ בגריל וקריספי מרווה; וקרודו מוסר ים עם צ'טני מנגו, בצל בקמפרי ובלסמי מצומצם. הרביולי עשויים טוב – כמות יפה של מילוי עטופה בשכבה לא עבה של בצק, המספיקה כדי לאחוז היטב את המילוי בתוכה. לרוטב יש טעם לימוני עדין המשתלב טוב עם הרביולי, והסקאלופ הטריים היו עשויים במידה הנכונה, כך ששמרו על המרקם הבשרני שלהם. הקרודו שילב דג טרי עם מעט מאוד מהצ'טני ובעיקר אותו בצל בקמפרי, שנתן למנה טעמים מתקתקים ומרעננים.

סלמון מאודה עשוי עם מיסו אדום וירקות שורש. צילום אפיק גבאי
סלמון מאודה עשוי עם מיסו אדום וירקות שורש. צילום אפיק גבאי

מתוך העיקריות בחרנו בסלמון מאודה עשוי עם מיסו אדום וירקות שורש, ובפילה לברק צרוב המוגש עם ניוקי וחמאת מרווה. הסלמון שמוגש בכלי אידוי אסיאתי מסורתי, היה טעים מאוד – טעמיו לא היו חזקים מדי והם שופרו הודות לרוטב המיסו, והכמות היפה של ירקות השורש המאודים כהלכה, הפכה את המנה לקלילה ולמשביעה כאחד. פילה הלברק הוא כצפוי מנה מעט יותר כבדה, בעיקר הודות לניוקי, מהטובים שטעמנו, ולמרקם המוצלח של הדג ורוטב חמאת המרווה. הדג נצלה בדיוק במידה הנכונה, כך ששמר על טעמיו מבלי להתייבש.

קרמו שוקולד קראנץ' עם קרם שוקולד לבן ודובדבן אמרנה. צילום אפיק גבאי
קרמו שוקולד קראנץ' עם קרם שוקולד לבן ודובדבן אמרנה. צילום אפיק גבאי

תפריט העסקיות כולל קינוח לכל סועד, אבל אנחנו הסתפקנו באחד – קרמו שוקולד קראנץ' עם קרם שוקולד לבן מעל ודובדבן אמרנה. הקרמו העשיר בשוקולד היה מצוין, ויותר ממנו קרם השוקולד הלבן – זו מנה מתוקה, ללא ספק, עשירה בשוקולד ובשמנת, שהדובדבן מספק לה חמיצות המביאה למידה של איזון בטעמים.

יצאנו מ-206 דגים שבעים ומרוצים. יודעים כאן לכבד הן את הדגים ופירות הים באופן בו מכינים אותם, והן את הסועדים – לא רק באיכות האוכל אלא גם באווירה המזמינה והשקטה, במחיר הראוי של הארוחה העסקית, ובעובדה שהמנות גדולות ומשביעות, חרף העובדה כי מדובר בארוחה עסקית.

 206 דגים – משה סנה 54 צהלה תל אביב. 03-6483030. א'-שבת 12:00-23:30, עסקיות ערב מ17:00

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר