פילה לברק בקרסט עשבי תיבול וגבינת פורצ'יני על מצע קישואים ואספרגוס בויניגרט חם

המתכון עבור 4 אנשיםחומרים2 דגים מפולטים2 קישואים זוקיניחבילת אספרגוס מקולפים וחלוטים100 גרם גבינת פורצ'יני מגורדתחופן פטרוזיליה קצוצה100 גרם פרורי לחם100 גרם חמאהלרוטבשמן זיתחומץ בלסמי מצומצםעגבניה אחת מגולענת1 כף תימין קצוץאופן הכנהפורסים את הקישואים לפלחים אלכסוניים, חולטים את האספרגוס וחותכים לרצועות רחבות. מטגנים במעט שמן זית את הירק עד שהוא מזהיב. מתבלנים במעט מלח ותימין.את הפטרוזיליה, הגבינה, החמאה ופרורי הלחם מכניסים למעבד מזון וטוחנים את הכל עד לקבלת בצק. בסיר נפרד מחממים את שמן הזית, מוסיפים לתוכו את החומץ הבלסמי, עגבניות ואת התימין עם קורט מלח.להגשהמרדדים בעזרת מערוך את הבצק לעובי של 1 מ"מ. מטגנים במחבת את הדג משני צידיו ומניחים בצד של העור. על הצד של העור מניחים את הקרסט ומניחים בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות למשך 6 דקות. בזמן שהדג בתנור, מחממים את את האספרגוס והקישואים.מניחים במרכז הצלחת כשמעליו מניחים את נתח הפילה המושחם ומטפטפים סביב את הוינגרט החם.

המתכון עבור 4 אנשים

חומרים
2 דגים מפולטים
2 קישואים זוקיני
חבילת אספרגוס מקולפים וחלוטים
100 גרם גבינת פורצ'יני מגורדת
חופן פטרוזיליה קצוצה
100 גרם פרורי לחם
100 גרם חמאה

לרוטב
שמן זית
חומץ בלסמי מצומצם
עגבניה אחת מגולענת
1 כף תימין קצוץ

אופן הכנה
פורסים את הקישואים לפלחים אלכסוניים, חולטים את האספרגוס וחותכים לרצועות רחבות. מטגנים במעט שמן זית את הירק עד שהוא מזהיב. מתבלנים במעט מלח ותימין.

את הפטרוזיליה, הגבינה, החמאה ופרורי הלחם מכניסים למעבד מזון וטוחנים את הכל עד לקבלת בצק.

בסיר נפרד מחממים את שמן הזית, מוסיפים לתוכו את החומץ הבלסמי, עגבניות ואת התימין עם קורט מלח.

להגשה
מרדדים בעזרת מערוך את הבצק לעובי של 1 מ"מ. מטגנים במחבת את הדג משני צידיו ומניחים בצד של העור. על הצד של העור מניחים את הקרסט ומניחים בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות למשך 6 דקות. בזמן שהדג בתנור, מחממים את את האספרגוס והקישואים.

מניחים במרכז הצלחת כשמעליו מניחים את נתח הפילה המושחם ומטפטפים סביב את הוינגרט החם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר