קיושי סושי בר בגבעת ברנר – ליהנות מארוחה טובה בפריפריה

לא רק סושי: פאד קפאו - מנה עשירה ונדיבה של בשר טחון המוגש על אורז עם ביצת עין מעל, כמו שמגישים בבנגקוק. צילום איריס לוי
את הסושי בר פתחו לפני מספר חודשים שלושה חברים שמכירים לעומק את עולם המסעדנות בארץ. קיושי מוגדרת כמסעדת סושי ביום, ובלילה הופכת לבר עם תפריט לילה עשיר וקוקטיילים מעניינים

המטבח האסייתי מאוד קרוב לליבי, ומבחינתי כל מסעדה חדשה שנפתחת – במיוחד מחוץ לתל אביב, שמתמחה באוכל המגיע ממדינות המזרח הרחוק, היא חגיגה. קיושי סושי בר הכשרה, שממוקמת במתחם ניופאן – קשת טעמים הסמוך לקיבוץ גבעת ברנר, מעוצבת במראה אורבני עם נגיעות קטנות של אלמנטים אסיאתיים – מזכיר לי מעט את המסעדות הקטנות מתחת לרכבות בטוקיו. במסעדה יש שמונה שולחנות בפנים, ובימים חמימים יותר גם שולחנות בחוץ .

צילום איריס לוי
צילום איריס לוי

את הסושי בר פתחו לפני מספר חודשים שלושה חברים שמכירים לעומק את עולם המסעדנות בארץ: שי אטיאס –  מי שהקים את סושי בר בזל בת"א, עדי מלמד – בעל ניסיון מעולם הבישול האסיאתי, ונאור מלכה – שמגיע מעולם הברים, והביא אתו את תחום הבר ותפריט הקוקטיילים.

צילום איריס לוי
צילום איריס לוי

קיושי מוגדרת כמסעדת סושי ביום, ובלילה הופכת לבר עם תפריט לילה עשיר וקוקטיילים מעניינים. לשלושה יש תכניות גדולות לעתיד, להרחיב את תחום האלכוהול שיתמקד בוויסקי, ג'ין ובירות – כולם תוצרת יפן, שיככבו במקום. האווירה במסעדה קלילה וצעירה, ויש צוות גדול של עובדים במטבח, הנותן מענה מהיר וטעים להזמנות האוכל.

מחמצים יפנים טובים מאוד. צילום איריס לוי
מחמצים יפנים טובים מאוד. צילום איריס לוי

התפריט מגוון מאוד – לא רק סושי, עם מנות ממבחר מטבחים אסייתיים כמו וייטנאם, תאילנד ונוספים. התפריט מחולק לסושי,  מנות ראשונות, עיקריות, ותפריט של כל השאר, כולל סימונים ברורים של המנות – צמחוני, ללא גלוטן, רמת חריפות, מה שמקל מאוד בבחירת המנות.

גיוזה במילוי עוף - קריספית מלמטה ורכה מלמעלה. צילום איריס לוי
גיוזה במילוי עוף – קריספית מלמטה ורכה מלמעלה. צילום איריס לוי

את הארוחה פתחנו לפי המלצתו של שי הנחמד, בסאקה קר ובמחמצים יפנים טובים מאוד (15 ₪) שפתחו לנו את התיאבון. המשכנו עם סלט ווקמה רענן – שהגיע עם מלפפונים בחיתוך נכון, וגיוזה במילוי עוף (37 ₪), שהייתה מצוינת, הוכנה בדיוק כפי שצריך – קריספית מלמטה ורכה מלמעלה .

רול ריינבאו - מכיל בס טרי, אבוקדו וסלמון. צילום איריס לוי
רול ריינבאו – מכיל בס טרי, אבוקדו וסלמון. צילום איריס לוי

המשכנו עם מגש מפואר של סושי – רול ריינבאו שמכיל בס טרי, אבוקדו וסלמון (47 ₪), ושני צמחוני – רול שיגרה (35 ₪) – עם שיטאקי ואבוקדו. היה מצוין. טעים וטרי במיוחד. תפריט הסושי רחב מאוד ועונה לטעם הישראלי – סושי עם עוף, סושי מטוגן ועוד. כל המנות מוגשות בליווי מיונז מתובל וטריאקי – האופייני לארץ.

רול צמחוני עם שיטאקי ואבוקדו. צילום איריס לוי
רול צמחוני עם שיטאקי ואבוקדו. צילום איריס לוי

נהנינו מאוד גם מהפאד קפאו (54 ₪) – מנה עשירה ונדיבה של בשר טחון המוגש על אורז עם ביצת עין מעל, כמו שמגישים בבנגקוק. את ארוחתנו קינחנו עם פאי בננות קרמל יעיל וטעים שהוגש עם כדור גלידה.  ואם לא מתחשק לכם לצאת מהבית, כי קר בחוץ או כי סתם בא לכם להתפנק ולא לבשל היום, לקיושי יש שירות משלוחים יעיל, שמגיע לגדרה והסביבה, מזכרת בתיה ורחובות.

פאי בננות קרמל עם כדור גלידה. צילום אירס לוי
פאי בננות קרמל עם כדור גלידה. צילום אירס לוי

לסיכום: נהנינו מהארוחה, והופתענו לטובה מהשירות הנעים, הטריות המתפרצת של המנות, ועושרו של התפריט. נעים לראות שגם בפריפריה אפשר ליהנות מארוחה טובה, וכל זה במחיר הוגן.

קיושי סושי בר – מתחם ברנר קיבוץ גבעת ברנר, למשלוחים 08-9330009. א'-ה' 12:00-00:00; ו' 12:00 עד שעה לפני כניסת השבת; מוצ"ש  משעה אחרי יציאת השבת עד אחרון האורחים

הכותבת היא שף איריס לוי, 054-4944205, גם בפייסבוק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר