קרמשניט במילוי מוס מוקה

את עלי הקרמשניט הפריכים אפשר להשיג כיום, בכל מרכול. העוגה נראית מאוד מקצועית, למרות שהיא קלה ומהירה להכנה. לכן, היא מתאימה להכנה ב"דקה התשעים" כשמגיעים אורחים או שלמשפחה מתחשק "משהו" טעים.החומרים להכנת 4-6 מנותלמוס2 כפיות מידה "ICE" אבקת משקה להכנת משקה קפה קר, עלית1 אריזת אבקת פודינג אינסטנט בטעם וניל1 מכל שמנת להקצפה 1 כוס חלב1 כף ליקר תפוזים (לא חובה)1 כפית תמצית וניללהגשה1 אריזה (300 גרם) עלי בצק עלים אפויים לקרמשניטההכנה: 1. שמים בקערה את כל חומרי המוס. מקציפים במהירות גבוהה לקבלת מוס אוורירי. טועמים ומחזקים את טעמי הקפה עם עוד כפית אבקת משקה, אם צריך.2. מניחים בסיס ראשון של בצק עלים מוכן על צלחת הגשה שטוחה. מורחים, או מזליפים משק זילוף עם צנתר כוכבי מחצית מהמוס על פי הבצק. 3. מניחים את העלה השני ומורחים מעליו את יתר המוס. מחליקים.4. את השכבה השלישית של הבצק כדאי לחתוך על קרש חיתוך לריבועים בגודל המנה האישית הרצויה. אחר כך, מניחים את הריבועים על פני המוס, כדי לסיים את העוגה וכדי להקל על החלוקה למנות אישיות אחר כך. [מקררים את העוגה למשך כחצי שעה, לפחות, לפני ההגשה.

את עלי הקרמשניט הפריכים אפשר להשיג כיום, בכל מרכול. העוגה נראית מאוד מקצועית, למרות שהיא קלה ומהירה להכנה. לכן, היא מתאימה להכנה ב"דקה התשעים" כשמגיעים אורחים או שלמשפחה מתחשק "משהו" טעים.

החומרים להכנת 4-6 מנות

למוס

2 כפיות מידה "ICE" אבקת משקה להכנת משקה קפה קר, עלית
1 אריזת אבקת פודינג אינסטנט בטעם וניל
1 מכל שמנת להקצפה
1 כוס חלב
1 כף ליקר תפוזים (לא חובה)
1 כפית תמצית וניל


להגשה

1 אריזה (300 גרם) עלי בצק עלים אפויים לקרמשניט

ההכנה:

1. שמים בקערה את כל חומרי המוס. מקציפים במהירות גבוהה לקבלת מוס אוורירי. טועמים ומחזקים את טעמי הקפה עם עוד כפית אבקת משקה, אם צריך.

2. מניחים בסיס ראשון של בצק עלים מוכן על צלחת הגשה שטוחה. מורחים, או מזליפים משק זילוף עם צנתר כוכבי מחצית מהמוס על פי הבצק.

3. מניחים את העלה השני ומורחים מעליו את יתר המוס. מחליקים.

4. את השכבה השלישית של הבצק כדאי לחתוך על קרש חיתוך לריבועים בגודל המנה האישית הרצויה. אחר כך, מניחים את הריבועים על פני המוס, כדי לסיים את העוגה וכדי להקל על החלוקה למנות אישיות אחר כך. [

מקררים את העוגה למשך כחצי שעה, לפחות, לפני ההגשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר