תפריט חורף חדש ועסקיות צהריים חדשות במסעדת החצר הירושלמית

מסעדת "החצר" הכשרה, המתמחה בבשרים על הגריל, תבשילי קדירה ודגים, מציגה תפריט חורף חדש ומנות עסקיות צהריים חדשות

מסעדת "החצר" הכשרה, המתמחה בבשרים על הגריל, תבשילי קדירה ודגים, מציגה תפריט חורף חדש ומנות עסקיות צהריים חדשות.

השף מוטי אוחנה מציע בתפריט החורף חדש מגוון מנות פתיחה כמו מנת פאפארדלה פסטה רחבה עם פטריות, תרד, יין וכמהין (54 ₪), סאשימי מוסר ים נתחי מוסר ים טרי עם קלמנטינה, שומר וכוסברה (54 ₪) ועוד מנות פתיח רבות נוספות.

למנת עיקרית מציע השף, בין היתר, נתח קצבים עם ירקות כתומים פריכים, ציר בקר ופסטו פטרוזיליה (124 ₪), מנת זנב שור ביין אדום על גריסים וחמוציות ומנת לברק על העצם אפוי בקונפי עגבניות שרי, שום לימון וורמוט (88 ₪).

במקביל, מסעדת "החצר" מציגה גם תפריט צהריים עסקי חדש המציע מנות עיקריות מגוונות המגיעות בליווי אנטיפסטי ולחם, כמו למשל: מנת סלמון בויניגרט אסיאתי על אטריות ורמצ'ילי (72 ₪), מנת סקלופיני עוף עם פירה וקונפי עגבניות שרי, שום ולימון (60 ₪), דפי סינטה ברוטב בלסמי עם רוקט ובצל מקורמל
(82 ₪) ומנות עיקריות רבות נוספות.
 
מנה ראשונה קינוח ושתיה הם בתשלום נוסף, ובמחירים שווים לכל נפש, למשל: מרק היום (16 ₪), חציל בלאדי, טחינה עגבניות ולימון כבוש (18 ₪), פטה כבד עם צ'אטני דבלים ותפוחים (24 ₪), סלט אנדיב (18 ₪).

את עיסקיות הצהריים, מסעדת החצר מציעה לחתום בקינוחים: גלידה וניל עם טחינה גולמית, חלבה, סילאן ופיסטוקים (14 ₪), טארט היום (16 ₪) וטראפלס שוקולד וויסקי ואגוזי ברס (16 ₪).

תפריט הצהריים מוגש בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00.

החצר, דרך בית לחם 7, ירושלים טל. 02-6719922

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר