חזה עוף בליצ'י וקולרבי

ליצ'י, הפרי המזרח אסיאתי שהתאזרח בארץ בשנים האחרונות, מוסיף לתבשילים טעם מתוק עדין וניחוח אקזוטי. את המנה הזו אפשר לאכול בתוספת אורז, אבל מי שבדיאטה יכול לדלג על האורז ולהסתפק בירקות הרבים שהעוף והליצ'י מוקפצים בהם.החומרים הדרושים (לארבע מנות)2 חזות עוף ללא עור ועצמות5 כפות שמן חמניות "עץ הזית בריאות מהטבע"2 בצלים גדולים, חתוכים לשמיניות4 בצלים ירוקים, קצוצים גס3 שיני שום, קצוצות20 פירות ליצ'י1 קולרבי קלוף, חצוי ופרוס דק1 כוס נבטים (מהזן הגדול)3 כפות רוטב סויהמלח ופלפל שחור גרוס, טריאופן ההכנה1. חותכים את הבשר לחתיכות בגודל זרת.2. קולפים את פירות הליצ'י מהקליפה העצית ומהקרום הפנימי. נפטרים מהגלעינים ומחלקים כל פרי לכ-ארבע חתיכות קטנות. שומרים בצד.3. מחממים ווק ריק על אש גדולה. כשהוא חם מאוד יוצקים לתוכו את השמן ומקפיצים בו את שמיניות הבצלים עד ששולי הבצל מתחילים להזהיב.4. מוסיפים את הבצל הירוק והשום ומקפיצים עוד כחצי דקה.5. מוסיפים את העוף, הקולרבי והליצ'י. מקפיצים עד שהעוף מלבין.6. מוסיפים את הסויה, התבלינים והנבטים. מקפיצים עוד שתי דקות ומגישים מייד.הערה: ניתן להחליף את הליצ'י בקוביות משני תפוחים קלופים או משני אפרסקים מוצקים וקלופים.

ליצ'י, הפרי המזרח אסיאתי שהתאזרח בארץ בשנים האחרונות, מוסיף לתבשילים טעם מתוק עדין וניחוח אקזוטי. את המנה הזו אפשר לאכול בתוספת אורז, אבל מי שבדיאטה יכול לדלג על האורז ולהסתפק בירקות הרבים שהעוף והליצ'י מוקפצים בהם.

החומרים הדרושים (לארבע מנות)
2 חזות עוף ללא עור ועצמות
5 כפות שמן חמניות "עץ הזית בריאות מהטבע"
2 בצלים גדולים, חתוכים לשמיניות
4 בצלים ירוקים, קצוצים גס
3 שיני שום, קצוצות
20 פירות ליצ'י
1 קולרבי קלוף, חצוי ופרוס דק
1 כוס נבטים (מהזן הגדול)
3 כפות רוטב סויה
מלח ופלפל שחור גרוס, טרי

אופן ההכנה
1. חותכים את הבשר לחתיכות בגודל זרת.

2. קולפים את פירות הליצ'י מהקליפה העצית ומהקרום הפנימי. נפטרים מהגלעינים ומחלקים כל פרי לכ-ארבע חתיכות קטנות. שומרים בצד.

3. מחממים ווק ריק על אש גדולה. כשהוא חם מאוד יוצקים לתוכו את השמן ומקפיצים בו את שמיניות הבצלים עד ששולי הבצל מתחילים להזהיב.

4. מוסיפים את הבצל הירוק והשום ומקפיצים עוד כחצי דקה.

5. מוסיפים את העוף, הקולרבי והליצ'י. מקפיצים עד שהעוף מלבין.

6. מוסיפים את הסויה, התבלינים והנבטים. מקפיצים עוד שתי דקות ומגישים מייד.

הערה: ניתן להחליף את הליצ'י בקוביות משני תפוחים קלופים או משני אפרסקים מוצקים וקלופים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר