לילי אנד בלום – ארוחה חלבית קלה מוצלחת

התפריט צנוע עם נגיעה צרפתית מובהקת
הקו הקולינרי של מסעדת המלון מבוסס על המטבח של דרום-צרפת והגבול שבין איטליה לצרפת

אנחנו מודים: לאכול במסעדה של מלון זה לא מה שהיינו חושבים לעשות בדרך כלל, אלא אם כן המסעדה ידועה בפני עצמה ובולטת בנוף האורבני והקולינרי. אך הספק-מסעדה-ספק-בית-קפה של מלון לילי אנד בלום, הפתיעה אותנו לטובה עם המיקום המרכזי של המלון אל מול החלל הלא גדול ואווירת הפרטיות שהוא משרה, התפריט הצנוע עם הנגיעה הצרפתית המובהקת, והאוכל שטעמנו, שהיה עשוי טוב מבלי התחכמויות מיותרות.

אפשרות לארוחה חלבית קלה במקום מזמין ופרטי במיוחד בלב העיר הגדולה
אפשרות לארוחה חלבית קלה במקום מזמין ופרטי במיוחד בלב העיר הגדולה. צילום בועז לביא

למי שאינו מכיר, המלון נמצא ברחוב לילינבלום, קרוב מאוד לרחוב אלנבי. המסעדה משתלבת עם הלובי של המלון, והיא מציעה בופה בוקר (07:30 עד 11:00, ובשישי עד 14:00), ארוחת צהריים עסקית (12:00 עד 15:00 או 16:00), ו-(Happy Hour (20:00-18:00 הכולל מיני-סנדוויצ'ים ואחד פלוס אחד באשר למשקאות על הבר.

קרפצ'יו סלק משלב פרוסות דקות של סלק טרי עם גבינת סטילטון משובחת וויניגרט בלסמי
קרפצ'יו סלק משלב פרוסות דקות של סלק טרי עם גבינת סטילטון משובחת וויניגרט בלסמי. צילום בועז לביא

אנחנו הגענו למסעדה באחד מימות השבוע בצהריים, כדי לראות מה מציע התפריט עליו אמונה השפית אולגה קוגן. קוגן עבדה במשך שנתיים במסעדה של שגב ושלוש שנים כשפית של מסעדת-ביסטרו אלברט בקניון רמת אביב. הקו הקולינרי של מסעדת המלון מבוסס על המטבח של דרום-צרפת והגבול שבין איטליה לצרפת. כלומר, שילוב של מנות כגון פסטה פסטו, סלט ניסואז ופיצה פרימוורה עם גבינת קממבר אפויה, וגראטן תפוחי אדמה.
העסקית כוללת שתייה קרה וחמה ומנה ראשונה במחיר העיקרית. אנחנו התחלנו עם קרפצ'יו סלק, המשלב פרוסות דקות של סלק טרי עם גבינת סטילטון משובחת וויניגרט בלסמי. טעים ומרענן.

מנה קטנה וטובה של תפוחי אדמה בשמנת עם כמות יפה של גבינת גרוייר
מנה קטנה וטובה של תפוחי אדמה בשמנת עם כמות יפה של גבינת גרוייר. צילום בועז לביא

המשכנו עם גראטן תפוחי אדמה, מנה קטנה וטובה של תפוחי אדמה בשמנת עם כמות יפה של גבינת גרוייר; והגענו לעיקרית. כרגע לא מגישים כאן בשרים ודגים, כך שבחרנו בסלט ניסואז (44 שקלים). הסלט כולל עגבנייה, מלפפון, בצל סגול, טונה, פלפל אדום, ביצה קשה, אנשובי ובזיליקום. כמו הקרפצ'יו סלק, כך גם הסלט – מבוסס על חומרי גלם טריים ורעננים ומינונים נכונים, ומקבלים סלט גדול, טעים ומספק.
בשלב זה מספקת מסעדת לילי אנד בלום את האפשרות לארוחה חלבית קלה במקום מזמין ופרטי במיוחד בלב העיר הגדולה, שזה שילוב שקשה למצוא. אנחנו סקרנים לחזור לכאן כאשר יוסדרו האישורים והמטבח יתרחב למנות נוספות.
 
לילי אנד בלום, לילינבלום 48 תל אביב, 072-2484848, בוקר א'-ה' 7:30-11:00, ו' 7:30-14:00; צהריים א'-ה' 12:00-15:00 ו' 12:00-16:00; Happy Hour 20:00-18:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר