מסעדת הלובי של הילטון תל אביב: חלבית שטוב לאכול בה

המרפסת צופה אל הים עם נוף מרהיב, אוכל מפתיע לטובה, ויותר מכל בריזה מרעננת
המקום פתוח 7 ימים בשבוע במשך 22 שעות ביממה – סגור רק בין 5:00 ל-7:00 בבוקר. אז אם אתם מחפשים מקום מהודר לאכול בו טוב גם בשעות הקטנות של הלילה, מסעדה הלובי של הילטון היא מקום טוב לשם כך

ביום קיץ מהביל במיוחד בתל אביב, גילינו שיש מקום שממש כיף להיות בו. הכוונה למרפסת של מלון הילטון תל אביב, חלק ממסעדת הלובי של המלון. המרפסת צופה אל הים. יש כאן נוף מרהיב של הים, אוכל מפתיע לטובה, ויותר מכל – בריזה מרעננת, שבימים אלו של סוף הקיץ עשויה אפילו להיות, לא ייאמן, מעט קרירה. הסיבה לביקור שלנו כאן הוא החידוש שעברה קומה הכניסה של המלון, בהתאם לתכנון של מעצב הפנים הטורקי סינאן קפאדר. מסעדת הלובי, כמו גם המסעדה היפנית Yakimono הצמודה, עברו שינויים אסתטיים שהופכים את המקום למזמין במיוחד.

סי באס סינייה - פילה בס מונח על שכבה של טחינה יחד עם מגוון ירקות צלויים
סי באס סינייה – פילה בס מונח על שכבה של טחינה יחד עם מגוון ירקות צלויים. צילום אביגיל עוזי

מסעדת הלובי היא מסעדה חלבית, המקום היחיד בבית מלון ישראלי בו ניתן לאכול קינוחים שאינם פרווה. המשמעות היא תפריט המבוסס על דגים, כגון מנה זו שאכלנו – סי באס סינייה. מדובר בפילה בס באיכות טובה שעשוי באופן מדויק, המונח על שכבה של טחינה יחד עם מגוון ירקות צלויים, כולל עגבניות, צנון, שומר, בצל ירוק וכרובית (25 דולר – כן, המחיר כאן דולרי ומתורגם לשקלים בעת התשלום). כלומר לא הסינייה שאתם מצפים לה, אבל מנה צבעונית, טעימה וקלילה, בדיוק מה שצריך בימי קיץ.

פיש אנד צ'יפס – דג אמנון מטוגן בבלילה, עם כמות יפה של צ'יפס שנחתך במקום ואז טוגן
פיש אנד צ'יפס – דג אמנון מטוגן בבלילה, עם כמות יפה של צ'יפס שנחתך במקום ואז טוגן. צילום אביגיל עוזי

מנה נוספת שאכלנו הייתה פיש אנד צ'יפס. ייאמר לזכות המלון שקיבלנו כמות יפה של צ'יפס שנחתך במקום ואז טוגן, ולא כזה שנרכש קפוא. הצ'יפס גם היה פריך במידה הנכונה, ורך מבפנים. כל זה הגיע עם חתיכות גדולות של דג אמנון מטוגן בבלילה – בעיקר דג ומעט בלילה. רק הדוריטוס היו מיותרים לטעמנו (23 דולר).

פיי לימון - הקינוחים הם בתחום אחריותו של השף קונדיטור הראשי של המלון עידן חדד
פיי לימון – הקינוחים הם בתחום אחריותו של השף קונדיטור הראשי של המלון עידן חדד. צילום אביגיל עוזי

בעוד שעל התפריט אחראי השף הראשי רפיק ג'בארין, הקינוחים הם בתחום אחריותו של השף קונדיטור הראשי של המלון, עידן חדד. אחרי שלמד קונדיטוריה בצרפת הוא מביא להילטון את הגישה המעודנת והמהוקצעת המאפיינת את הקונדיטוריה הצרפתית. שמחנו לגלות שיש כאן מבחר גדול של קינוחים ללא סוכר, מהמקומות היחיד בעיר המציעים מגוון כה רחב. אחד מהם הוא עוגת גבינה אפויה ללא סוכר – עשירה בגבינה, דחוסה במידה הנכונה, עם טעם לימוני מעודן (9.5 דולר).

יש כאן מבחר גדול של קינוחים ללא סוכר
יש כאן מבחר גדול של קינוחים ללא סוכר. צילום אביגיל עוזי

בוויטרינה יש מבחר קינוחים, והטעות שלנו הייתה שלא רשמנו מה בעצם הזמנו משם – אבל קשה לשכוח שילוב כה מוצלח של מוס פיסטוק, עם ליבת פטל בתוכו ומסביב שכבות של שוקולד מריר (9.5 דולר).

לכל זה כדאי להוסיף עוד נקודת זכות: המקום פתוח 7 ימים בשבוע במשך 22 שעות ביממה – סגור רק בין 5:00 ל-7:00 בבוקר. אז אם אתם מחפשים מקום מהודר לאכול בו טוב גם בשעות הקטנות של הלילה, מסעדה הלובי של הילטון היא מקום טוב לשם כך. הירקון 205 תל אביב, 03-5202222

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר