סופגניות קלות ללא סוכר במילוי ריבת לייט

להכנת 40 סופגניותחומרים:1 קילו קמח50 גרם שמרים2 כפיות מלח שטוחות15-20 יחידות סוכרזית, או לחילופין 1/2 כוס תחליף סוכר150 גרם שמן צמחי2 ביצים2 חלמוניםתמצית וניל2 כוסות חלב 1% פושרריבת לייט מרמולייט למילוי שמן לטיגוןאבקת סוכרזיתאופן ההכנה:שמים במערבל את כל רכיבי הבצק מלבד החלב, לשים בוו הלישה כדקה. מוסיפים את החלב בהדרגה ומערבלים כ- 10 דקות עד לקבלת בצק חלק, רך ומעט דביק. מניחים בקערה עם כיסוי עד להכפלת הבצק (התפחה). לשים פעם נוספת, מניחים להתפחה נוספת כ-20 דקות. מחלקים את הבצק ל-4 חלקים שווים, יוצרים 3 גלילים, מחלקים כל גליל ל-10 חתיכות ויוצרים כדור חלק בידיים. משהים להתפחה כשעה עד להכפלת הנפח.מטגנים בשמן חם ועמוק, ולאחר מכן ממלאים בריבת לייט מרמולייט ומפזרים אבקת סוכרזית.ריבות וקונפיטורות מרמולייט הן ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל, ללא ממתיקים וללא כולסטרול.ערך קלורי- 245 קלוריות בסופגנייה רגילה.165 קלוריות בסופגנייה לייט עם ריבת לייט מרמולייט.הערך הקלורי הוא ללא הטיגון.

להכנת 40 סופגניות

חומרים:
1 קילו קמח
50 גרם שמרים
2 כפיות מלח שטוחות
15-20 יחידות סוכרזית, או לחילופין 1/2 כוס תחליף סוכר
150 גרם שמן צמחי
2 ביצים
2 חלמונים
תמצית וניל
2 כוסות חלב 1% פושר
ריבת לייט מרמולייט למילוי
שמן לטיגון
אבקת סוכרזית

אופן ההכנה:
שמים במערבל את כל רכיבי הבצק מלבד החלב, לשים בוו הלישה כדקה. מוסיפים את החלב בהדרגה ומערבלים כ- 10 דקות עד לקבלת בצק חלק, רך ומעט דביק. מניחים בקערה עם כיסוי עד להכפלת הבצק (התפחה).
לשים פעם נוספת, מניחים להתפחה נוספת כ-20 דקות. מחלקים את הבצק ל-4 חלקים שווים, יוצרים 3 גלילים, מחלקים כל גליל ל-10 חתיכות ויוצרים כדור חלק בידיים. משהים להתפחה כשעה עד להכפלת הנפח.
מטגנים בשמן חם ועמוק, ולאחר מכן ממלאים בריבת לייט מרמולייט ומפזרים אבקת סוכרזית.


ריבות וקונפיטורות מרמולייט הן ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל, ללא ממתיקים וללא כולסטרול.

ערך קלורי-
245 קלוריות בסופגנייה רגילה.
165 קלוריות בסופגנייה לייט עם ריבת לייט מרמולייט.
הערך הקלורי הוא ללא הטיגון.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר