סל הקניות של שחר 818

סל הקניות של שחר 976
בסל השבוע קפסולות קפה קרמל – יש מוצלחות יותר, בריזר בטעם תות – מתוק, לחמי מחמצת ללא חומרים משמרים – שיפור מוצלח, וגם ממרח שוקולד, ממתיק אפס קלוריות, וחטיפי בוטנים, שוקולד וקפה

קפסולות קפה קרמל של קפה עלית מבית שטראוס

צילום גל בן זאב
צילום גל בן זאב

החברה הוסיפה טעם נוסף לסדרת קפסולות הקפה בטעמים, המיועדת לשימוש במכונות של Nespresso. התערובת, בדרגת חוזק 7, משלבת פולי קפה ממרכז ודרום אמריקה, ומספקת קרמה סבירה. בכל הקשור לטעם, הוא מעט מלאכותי/ השילוב בינו לבין הטעם המריר של הקפה מספק משקה מתקתק יחסית, גם ללא הוספה של סוכר. אם אתם מחפשים קפה בטעמים, נסו את קפסולות הקפה בטעם אגוזי לוז של החברה, אחד המוצלחים שיש. המחיר 17 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

בשורה התחתונה: לחברה יש קפסולות מוצלחות יותר.

בריזר בטעם תות של בקרדי

כמדי שנה בשנים האחרונות, משיקה החברה טעם נוסף בעונה החמה. הפעם מדובר בתות, טעם שכיח בתעשיית המזון בישראל, ולשמחתנו הוא לא היה הטעם הראשון שהוציאה החברה (קדמו לו אבטיח, לימון, אננס וליים). כמו המשקאות הוותיקים יותר, מכיל 4% אלכוהול והינו משקה מוגז המשלב בתוכו רום. השילוב עם טעם התות חביב, ומי שאוהב את הפרי עשוי לאהוב את המשקה. המחיר עד 13.9 שקלים ל-275 מ"ל. להשיג בברים, מסעדות, רשתות וחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: למכורים לטעם התות.

ברמן E-Free של מאפיות ברמן

Clean Label מתייחס למוצרים שברשימת הרכיבים שלהם רק חומרי גלם פשוטים ומוכּרים לצרכן, ללא תוספים מלאכותיים, ללא ממתיקים מלאכותיים, ועם ערכים תזונתיים מוספים

סדרה חדשה זו של לחמים, כוללת לחמי מחמצת העשויים מקמחים מלאים, וללא חומרים משמרים או תוספים מלאכותיים. החברה עושה שימוש במחמצת כחומר משמר, בדומה לנעשה במאפיות קטנות, כדי להימנע משימוש בחומרים פחות טבעיים. הסדרה כוללת לחם פרוס מקמח חיטה מלאה; לחם פרוס מקמח שיפון מלא, ולחם פרוס מקמחים מלאים (כוסמין, שיפון וחיטה). אהבנו את השינוי שעשתה החברה, ואהבנו גם את התוצאה: במיוחד הלחם המשלב קמחים מלאים משלושה סוגים, שכן המינון שלהם מספק לחם עם טעם טוב ומרקם מצוין. לחם החיטה המלאה אינו שונה במיוחד מאחרים שכבר קיימים בשוק, וכך גם לחם השיפון (מכיל גלוטן). המחיר עד 16.9 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים שיפורים מסוג זה.

בקטנה

Nutella Unique הוא שמה של המהדורה החדשה של הממרח הפופולרי. החידוש הוא באריזה בלבד – קו הייצור הייחודי מאפשר ליצור תוויות שכל אחת שונה מהשניה, כך שכל צנצנת ייחודית בדרכה. המחיר עד 34.9 שקלים ל-825 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

סוכרזית השיקה מחדש את הממתיק הוותיק שלה, סוכרלוז. מעתה הוא אינו מכיל קלוריות כלל, לעומת 3.5 קלוריות לשקית, שהכיל הממתיק הזה בעבר. המחיר עד 31.9 שקלים ל-100 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

 

מרס ישראל השיקה את סדרת המוצרים של M&M באריזה נוספת, המכילה 300 גרם. מדובר בהשקה של שלושה מוצרים – בוטנים, שוקולד וקפה. המחיר עד 23.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר