פסטיבל אדום דרום 2019: הבשלנים מגיעים

אין כמו כלניות כדי לפתוח את התיאבון, ובפסטיבל דרום אדום יש המון כלניות והמון מה לאכול. אלה הבלוגרים שתוכלו לפגוש. צילום נמרוד סונדרס ואסף אמברם
31 בינואר עד 2 במרץ ברחבי צפון הנגב: הבשלנים עז תלם, אולגה טוכשר, מירי שטרצר ויובל אדלמן, יגיעו לפסטיבל להעביר סדנאות בישול קצרות באתרי הטבע באזור. עוד במהלך הפסטיבל שווקים עם תוצרת מקומית, סלי פיקניק לקחת לטבע, בירה מקומית, שפים מארחים, מגוון מסעדות

פסטיבל "דרום אדום" חוזר בין 31 בינואר עד 2 במרץ, עם מרבדי פרחים אדומים ושלל פעילויות במרחבים הירוקים בין נחל שקמה לנחל הבשור בצפון הנגב. בין הסיורים, הסדנאות וההופעות שיתקיימו במהלך הפסטיבל, יהיו מגוון מקומות לאכול בהם: מסעדות, מחלבות, ארוחות בחיק הטבע, ארוחות שף מיוחדות, סלי פיקניק מתוצרת מקומית, ושווקים מקומיים. השנה מארח הפסטיבל מספר בשלנים מוכרים: עז תלם – The Kitchen Coach, אולגה טוכשר – "מרכיב סודי", מירי שטרצר – "במטבח עם מירי", ויובל אדלמן מבייקאוף ישראל. אלה ייצאו מהמסך אל הטבע, ויעבירו סדנאות בישול קצרות באתרי הטבע באזור. הסדנאות יתקיימו ללא תשלום נוסף מעבר לדמי הכניסה לאתר.

אסאדו במסעדת מידס. צילום משה פילברג
אסאדו במסעדת מידס. צילום משה פילברג

מירי שטרצר – שביל הסלט (מושב תלמי יוסף), שבת 2.2. בשלנית ובלוגרית, בעלת האתר "במטבח עם מירי" ומנהלת קבוצת הפייסבוק "אימהות מבשלות ביחד". מבשלת מאז שזוכרת את עצמה. מתחברת לאוכל ביתי אותנטי עם טאץ' מודרני. מגיעה ל"דרום אדום" עם סלט קינואה מרענן וטעים אותו תכין במקום בהשתתפות הקהל.

יובל אדלמן – אורי תותים (מושב ישע), שבת 9.2. השתתף ב"בואו לאכול איתי", שם עשה ארוחה שלמה על טהרת המתוק, והגיע לרביעיית הגמר בעונה הראשונה של בייקאוף ישראל. מעביר סדנאות אפיה פרטיות. מוכר בדמות הדראג שלו – ציונה פטריוט  מההרכב "פאות קדושות". אוהבי המתוק יוכלו ליהנות מקינוח שכבות מיוחד, עם קרם גבינה בליווי תותים טריים וקראמבל.

נחמיה השף והבעלים של מסעדת ״בית ליבנה״ במושב עין הבשור
נחמיה השף והבעלים של מסעדת ״בית ליבנה״ במושב עין הבשור

עז תלם – מבוך מרים (מושב ניר משה), שבת 16.2. בעל הבלוג The Kitchen Coach ומחבר רב המכר 'ספר הכרובית'. אחד מכותבי האוכל והמתכונאים המוכרים בארץ. מאמין שהמטבח צריך להיות מקום נגיש וכייפי לכולם, ומסביר בבלוג שלו לא רק את המצרכים ואופן ההכנה, אלא גם את המדע וההיסטוריה שמאחורי כל מנה. יתארח בפסטיבל ויכין סלט מיוחד שמשלב בין המתוק למלוח, וטעם מרענן של עשבי תיבול טריים.

אולגה טוכשר – מבוך מרים (מושב ניר משה), יום שבת 16.2. קונדיטורית טבעונית, בעלת הבלוג "המרכיב הסודי" וחלק מנבחרת הבלוגרים של פודי. הטבעונים וגם אלה שלא, יוכלו ליהנות מקינוח טרי של קרם לימון עם צמחי תבלין, על תחתית פריכה של אגוזים ותמרים (ללא גלוטן).

מחלבת צאלה. צילום לבנת גינזבורג
מחלבת צאלה. צילום לבנת גינזבורג

פרטים נוספים אודות הפסטיבל, מידע על אתרי לינה, מסעדות,  אירועים קולינריים, ארוחות וסלי פיקניק בחיק הטבע, ארוחות  שף ואירוח בחצר המשק, ארוחות בוקר ישראליות ואטרקציות נוספות, תמצאו באתר, או בדף הפייסבוק "פסטיבל דרום אדום".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר