הדסון לילינבלום – אותה הגברת רק עם כפכפים ובלי עקבים

באווירה קלילה המתאימה לרחוב מרכזי בתל אביב עם ריח נהדר של בשר צלוי באוויר מוצע לסועד תפריט בהשראת המטבח האמריקאי. התפריט מצומצם אך מאוד מספק – כל הכוכבים של הדסון נמצאים כאן

למלכה האם – מסעדת הבשרים האיכותיים 'הדסון' מרחוב הברזל שברמת החייל, נולדה בת, נסיכה מתוקה בשם 'הדסון לילינבלום' – שובבה, שמחה היי-טקיסטית, והרבה פחות מעונבת.

הכי תל אביבית. צילום איריס לוי

ברחוב לילינבלום 41 , כמעט בפינה עם אלנבי, נפתח בשבועות האחרונים סניף חדש למסעדה המוכרת והוותיקה הדסון, שהינה ללא עוררין אחת ממסעדת הבשר הטובות בארץ, אם לא ה.

חלונות לילינבלום. צילום איריס לוי

באווירה קלילה המתאימה לרחוב מרכזי בתל אביב, עם ריח נהדר של בשר צלוי באוויר, מוצע לסועד תפריט בהשראת המטבח האמריקאי. מקומות הישיבה שפזורים בחוץ באוויר הפתוח, מזמינים להתיישב כשהבריזה הנעימה של שעות הערב מגרשת את הלחות ואת חום היום – ככל האפשר. יש גם מקומות בתוך המסעדה לחפצי המזגן.

מי צריך מלצר? צילום איריס לוי

אין כאן מלצרים – אמרנו נסיכה היי-טקיסטית. התפריט מפורסם על גבי שני צגים גדולים, וכך מזמינים במדויק את המנות שמתאימות לכם.

לאוהבי ההמבורגר בלי לחמנייה. צילום איריס לוי

התפריט מצומצם אך מאוד מספק – כל הכוכבים של הדסון נמצאים כאן – 'חלונות ניו יורק' רק שכאן הם נקראים 'חלונות לילינבלום' כמובן, הפטריות המיתולוגיות, סלט העגבניות, וכמובן ההמבורגר 'חוק וצ'דר'. גם כאן אפשר לטעום מהנתחים המובחרים של בשר, כמו שרק בהדסון יודעים ליישן ולהכין, רק שעם טוויסט לילינבלומי מיוחד.

במקום יש חידוש מאוד מרענן – תנור פחמים עצום המוסיף טעמים, והאמת גם ריח משכר ממש לבשר – איך לא חשבו על זה קודם?

יש גם מתוק – פאי אגוזים שווה. צילום איריס לוי

מאוד נהנינו מהמפגש עם הדסון בלב תל אביב – בלי להזמין מקום שבועיים מראש, ובלי ללבוש חליפה ועקבי סטילטו. פשוט לכו ליהנות וגם לשלם פחות.

הדסון לילינבלום – לילינבלום 41 תל אביב. כל הפרטים כאן

הכותבת היא שף איריס לוי קולינריה עילית במיטבה, 054-4944205 וגם בפייסבוק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר