הולה: בראנץ' שחורג מהבנאליות

הבראנץ' כולל מבחר של מנות ראשונות המוגשות לשולחן ומנה עיקרית אחת לבחירה. צילום ספיר קוסא
בסך הכל מציעה הולה חוויה מספקת משביעה ומעניינת שמצליחה לחרוג מהבנאליות של המקובל במסעדות בימינו. המחיר אינו זול אבל החוויה בסופו של דבר מומלצת

כמעט שנה חלפה מאז הצטרף השף הידוע ויקטור גלוגר לטרנד הקולינרי הנוכחי – המעבר ממסעדות יוקרה למסעדות נגישות יותר. הוא עשה זאת כאשר סגר את מסעדת קלואליס הוותיקה שלו ברמת-גן, ופתח בתל אביב את מסעדת הולה, בחלל בו פעלה מסעדת רפאל. כעת הוא נותן מענה לטרנד נוסף – המסעדה החלה להגיש בשישי-שבת תפריט בראנץ', המוצע בשעות 12:00-18:00. הצצה אל התפריט מעידה כי יותר מכל מדובר בארוחת צהריים, אבל מי אנחנו נתווכח כשהגימיק מתממש בהצלחה.

צילום ספיר קוסא
צילום ספיר קוסא

מחיר הבראנץ' המוגש במסעדה 135 שקלים לסועד, כולל, כנהוג במחוזותינו, מבחר של מנות ראשונות המוגשות לשולחן, ומנה עיקרית אחת לבחירה. שתייה או קינוח מזמינים בנפרד. מנות הפתיחה כוללות לחמים עם איולי עגבניות שרי, חמאה וסחוג; החצילים של ויקטור – חצילים קלויים על גחלים עם צ'יפס חציל; טחינה "היונה" עם שום קונפי; איקרה ללא מיונז; סלט של עגבניות שרי, בזיליקום, כוסברה, צ'ילי, זיתי קלמטה וגבינת פטה; סביצ'ה דג ים; ססינה – פיקניה בכבישה ביתית על באגט צרפתי עם ירקות קלויים וגבינת מוצרלה; קבב דגים עם צנובר וקשקבל על טבולה כרובית וטחינה עם שקדים ושמן זית; ואמפנדס זנב שור עם צ'ימיצ'ורי.

צילום ספיר קוסא
צילום ספיר קוסא

גם מבלי להתייחס למנות העיקריות, מנות הפתיחה הרבות נותנות מענה לשני דברים עיקריים: הרצון ליהנות מחוויה קולינרית, והרצון לשבוע. האמפנדס, לדוגמא, מצוינים – שני אמפנדס גדולים, רכים, עם כמות נדיבה של בשר שהוכן היטב; הססינה הוגשה על באגט קלוי, עם רכיבים שהשתלבו היטב ביחד; וקבב הדגים היה מאותם הקבבים הנדירים שאין להם טעם ימי מובהק, אלא טעמים עדינים אשר השתלבו היטב ביחד. האיקרה והחצילים הידועים ממשיכים להיות טובים, וכך גם שאר המנות. בכנות, אנשים לא רעבים מדי, יכולים לסיים בשלב זה את הארוחה כשהם שבעים.

צילום ספיר קוסא
צילום ספיר קוסא

בעיקריות בוחרים בין פיצה עגבניות שרי, פיצה מרגז חריפה, המבורגר כבד אווז, פסטה בלקנית, תמנון EL PIMPI על הפלנצ'ה, שרימפס צרובים ופסטה עם עגבניות, וכן פאייה פירות-ים זוגית _בתוספת 10 שקלים). בחרנו בשתי מנות: פילה דג עם ירקות צלויים בגחלים ורוטב הדרים (בורי ביום בו היינו), והמשופד – נתח קצבים עם פירה מדורה ובצלי שאלוט בציר בקר. שתי המנות היו מצוינות – הכנה מדויקת של הדג והבשר, כך שכל אחד מהם שמר על עסיסיותו היחסית ועל טעמיו. הדג והירקות השתלבו היטב עם הרוטב, והכל ביחד יצר מנה קלילה ומספקת. גם השידוך בין הבשר לפירה עם הטעם המעושן הצליח. אחרי שסיימנו הכל, הבנו כי אין לנו מקום בכלל לקינוח, ופרשנו.

בסך הכל מציעה הולה חוויה מספקת, משביעה ומעניינת, שמצליחה לחרוג מהבנאליות של המקובל במסעדות בימינו. המחיר אינו זול, אבל החוויה בסופו של דבר מומלצת.

הולה – הירקון 87  תל-אביב. 03-5759060. שישי-שבת 12:00-18:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר