חציל בגריל עצים עם סלסת עגבניות דבש ויוגורט עיזים

המצרכים לארבע מנות"בשר" של 4 חצילים בינוניים חרוכים בגריל2 עגבניות דבש אדומות או 4 עגבניות תמר ללא קליפה וגרעינים קצוצות דק1 שלוטס קצוץ1 שן שום קצוצה2 כפות רסק רסק צ'ילי מוריטה1 כף סירופ שזיפים חמוצים (להשיג במעדניות)8 כפות שמן צ'ילי מתוק או שמן זיתים כתית מעולה200 מ"ל מיכל יוגורט עיזים סמיךצרור עלי ראשדמלח ים דק וגסהכנהיש לערבב את כל בשר החציל החם עם השאלוט, השום, רסק הצ'ילי ושמן הזית יש לתקן טעמים ולהמליח הבלח דקהגשהבמרכז צלחת או קערה יש לערום את בשר החציל המתובל ולהניח מעליו בשכבות את העגבניות, חצי מהיוגורט חצי מסירופ השזיפים ואת עלי הרשאד.יש להתיז את שאר היוגורט והסירופ בצורה דקורטבית מסביב לחציל. בצ'ימיצ'אנגה אני אוהב להגיש את המנה עם פרוסות בריוש צ'ילי חמות ולפעמים אנו מחליפים את הראשד בסלט עשבי תיבול המכיל עלי נענע, מנתה, בזיליקום סגול, כוסברה ופטרוזיליה!

המצרכים לארבע מנות
"בשר" של 4 חצילים בינוניים חרוכים בגריל
2 עגבניות דבש אדומות או 4 עגבניות תמר ללא קליפה וגרעינים קצוצות דק
1 שלוטס קצוץ
1 שן שום קצוצה
2 כפות רסק רסק צ'ילי מוריטה
1 כף סירופ שזיפים חמוצים (להשיג במעדניות)
8 כפות שמן צ'ילי מתוק או שמן זיתים כתית מעולה
200 מ"ל מיכל יוגורט עיזים סמיך
צרור עלי ראשד
מלח ים דק וגס

הכנה
יש לערבב את כל בשר החציל החם עם השאלוט, השום, רסק הצ'ילי ושמן הזית

יש לתקן טעמים ולהמליח הבלח דק

הגשה
במרכז צלחת או קערה יש לערום את בשר החציל המתובל ולהניח מעליו בשכבות את העגבניות, חצי מהיוגורט חצי מסירופ השזיפים ואת עלי הרשאד.

יש להתיז את שאר היוגורט והסירופ בצורה דקורטבית מסביב לחציל.

בצ'ימיצ'אנגה אני אוהב להגיש את המנה עם פרוסות בריוש צ'ילי חמות ולפעמים אנו מחליפים את הראשד בסלט עשבי תיבול המכיל עלי נענע, מנתה, בזיליקום סגול, כוסברה ופטרוזיליה!


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר