לה ביסטרו בר בחולון – איכות, כמות ושירות

LBB ניו יורק סטייק של 300 גרם
במקום ניתן למצוא מגוון רחב של מנות, כאשר יש משהו שמתאים לכל אחד – החל מסלטים וכריכים למיניהם, ועד לפיצות, פסטות, מנות בשריות ופירות ים

מה מבדיל אוכל טוב מאוכל מצוין? עבורי, התשובה פשוטה – אם המנה שממנה טעמתי זה עתה גורמת לי להרגיש כאילו הגעתי לגן עדן קולינרי, כנראה מדובר באוכל מצוין. כך בדיוק היה כאשר הגענו ל"לה ביסטרו בר" – LBB בחולון (לא כשר) כדי לאכול מתפריט הספיישלים החדש של המקום. המסעדה ממוקמת במתחם עזריאלי בחולון, וגם אם אין לכם רכב, שווה להגיע לשם.

מדובר במקום מרווח עם אווירה נעימה, אינטימית. כזו המתאימה לארוחת צהרים עסקית, אך גם לבילוי רומנטי בשעות הערב. אני חייבת לציין לטובה את המוזיקה במקום, אשר לפחות עבורי, יכולה להרוס את האווירה לא פחות מאוכל גרוע כאשר לא נבחרת בקפידה. במקרה הנוכחי, מוזיקת הרקע קלעה בדיוק לטעם שלי, אפשרה לי ליהנות ממנה, ובו בזמן לנהל שיחה נינוחה עם בן זוגי.

המטבלים של LBB - לא סתם
המטבלים של LBB – לא סתם

בעוד שמסעדות רבות בוחרות להתמקד בתפריט אחיד – לרוב חלבי או בשרי – ב"לה ביסטרו בר" החליטו ללכת בכיוון אחר, ולא להגביל את הסועדים בתפריט מצומצם הכולל מנות מקטגוריה אחת בלבד. במקום זאת, במקום ניתן למצוא מגוון רחב של מנות, כאשר יש משהו שמתאים לכל אחד – החל מסלטים וכריכים למיניהם, ועד לפיצות, פסטות, מנות בשריות ופירות ים.

הקרפצ'יו של לה ביסטרו בר
הקרפצ'יו של לה ביסטרו בר

בעוד שלא כל המסעדות מצליחות לעמוד בהצלחה באתגר של תפריט מסוג זה, "לה ביסטרו בר" מתמודדת עם העניין בצורה יוצאת מן הכלל. היתרון הנוסף בדבר הוא שהתפריט קולע לטעם של כולם, ויכול לחסוך את ההתחבטות בשאלה הרת הגורל – 'אז מה נאכל היום?'

והנה מה שאנחנו בחרנו: התחלנו עם מנת פתיחה של קרפצ'יו סינטה – רצועות סינטה בליווי פרמז'ן, בלסמי וארוגולה; שהגיעה עם ארבע פרוסות לחם (42 ₪). מנה מעולה, אך לטעמנו הייתה מעט קטנה, ולכן החלטנו להוסיף לה גם באגט מחמצת ומטבלים – שמן זית ובלסמי, קרם חצילים איולי, פסטו, טחינה וזיתים (26 ₪). בחירת המטבלים והשילוב ביניהם מצוינים, ואציין כי אלו לא המטבלים הסטנדרטיים שאני רגילה לראות במנות פתיחה, אלא מדובר בחשיבה יצירתית יותר.

עקב המבחר הרב, בחירת המנות העיקריות לא הייתה פשוטה, אך זו שקרצה לי יותר מכולן מתפריט הספיישלים החדש והמגוון של המסעדה, הייתה מחבת פירות ים – שרימפס, קלמרי, ניוקי ועגבניות שרי, ברוטב חמאה, יין ושום (89 ₪). בתחילה, כאשר קיבלתי את המנה, חשתי אכזבה קלה היות והיא נראתה לי קטנה מדי, אך אל תתנו למראה להטעות אתכם. מלבד העובדה כי המנה מגיעה עם לחם (שבו כמעט ולא נגעתי), היא גם כוללת ניוקי נהדר שנמס בפה, ולמרות המראה הראשוני, היה לי קשה לסיים את המנה, וזאת לאחר שחלקתי אותה בנדיבות עם בן זוגי הרעב.

מחבת פירות ים של LBB
מחבת פירות ים של LBB

המנה הנוספת שהגיעה לשולחננו, הייתה LBB ניו יורק סטייק של 300 גרם – נתח סינטה מובחר, בליווי אורז וסלט ירוק (99 ₪). התענגנו על כל ביס מהסטייק המצוין, אשר היה עשוי בדיוק במידה שהזמנו – מדיום וול. גם הסלט והאורז המתובל לא אכזבו, ואני יכולה להעיד בלב שלם שזו מנה מכובדת ומספקת ביותר.

אחרי שהתרשמנו לטובה עד כן, לא היה סיכוי שנוותר על קינוח. לאחר התייעצות עם המלצרית המקסימה, החלטנו להזמין עוגת טופי חמה, המגיעה עם שני כדורי גלידה (34 ₪). אם יבקשו ממני לתאר את המנה במילה אחת, כנראה שאבחר ב-וואו. ואם אצטרך להרחיב, אומר שאמנם למראית עין מדובר בקינוח פשוט, אך השילוב בין העוגה החמה העשויה היטב והגלידה הקרה, עושה את העבודה. עוגת הטופי נמסה בפה, ותוספת הגלידה הופכת את הקינוח למושלם.

עוגת טופי חמה - וואוו
עוגת טופי חמה – וואוו

שורה תחתונה: כל המנות שטעמנו בהחלט שוות את המחיר, הן מבחינת איכות והן מבחינת הגודל. גורם נוסף וחשוב לא פחות, היה השירות – המלצרים המיומנים והאדיבים אשר אירחו אותנו, ידעו לספק הסברים מקצועיים לגבי כל מנה, לסייע לנו בהתלבטויות שלנו, וכל אחת מההמלצות שלהם התבררה כמדויקת.

Le Bistro Bar 

רח' הרוקמים 26, מתחם עזריאלי, חולון

א'-ש' – 08:00 בבוקר עד אחרון הסועדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר