מילפיי פורטובלו וגבינת עיזים

לארבעה סועדיםמרכיבים8 פטריות פורטובלו קטועות מרגליים16 עגבניות מיובשות חלוטות ומסוננות16 עלי בזיליקום טריים16 פרוסות גבינת עיזים מסוג סנט מור/קממבר בעובי 1/2 ס"מ250 מ"ל רוטב עגבניות קלאסי4 צרורות של טימין8 כפות חומץ בלסמי8 כפות שמן זית4 כפות דבש איכותיתערובת עלים צעיריםשמן זית לתיבולמלח, פלפל שחור גרוס לפי הטעםאופן הכנהאת פטריות הפורטובלו יש לצלות על מחבת סטייקים או בתנור גריל שחומם מראש ל- 170 מעלות למשך 12 דקות. לאחר הצלייה משרים את הפטריות בשמן זית, חומץ וטימין למשך כשעתיים. בתוך "רינג" יש להניח פטרייה, 2 עגבניות מיובשות, 2 עלי בזיליקום ופרוסות של גבינת עיזים. יש לחזור על הפעולה פעם נוספת.לאחר הכנת ארבע מנות, לבזוק כף דבש על כל מנה ולהניח את המנות עם הרינגים במגש ולהכניס לתנור שחומם מראש ל- 170 מעלות למשך 10 דקות. אופן הגשה על צלחת הגשה למזוג מעט רוטב עגבניות קר ולהניח מעליו בזהירות את הרינג עם המנה החמה.לסיום, שולפים בזהירות את המילפיי, מתבלים סלט עלים צעירים עם מעט שמן זית, מלח ופלפל ומניחים מעל המילפיי.

לארבעה סועדים

מרכיבים
8 פטריות פורטובלו קטועות מרגליים
16 עגבניות מיובשות חלוטות ומסוננות
16 עלי בזיליקום טריים
16 פרוסות גבינת עיזים מסוג סנט מור/קממבר בעובי 1/2 ס"מ
250 מ"ל רוטב עגבניות קלאסי
4 צרורות של טימין
8 כפות חומץ בלסמי
8 כפות שמן זית
4 כפות דבש איכותי
תערובת עלים צעירים
שמן זית לתיבול
מלח, פלפל שחור גרוס לפי הטעם

אופן הכנה
את פטריות הפורטובלו יש לצלות על מחבת סטייקים או בתנור גריל שחומם מראש ל- 170 מעלות למשך 12 דקות. לאחר הצלייה משרים את הפטריות בשמן זית, חומץ וטימין למשך כשעתיים.

בתוך "רינג" יש להניח פטרייה, 2 עגבניות מיובשות, 2 עלי בזיליקום ופרוסות של גבינת עיזים. יש לחזור על הפעולה פעם נוספת.

לאחר הכנת ארבע מנות, לבזוק כף דבש על כל מנה ולהניח את המנות עם הרינגים במגש ולהכניס לתנור שחומם מראש ל- 170 מעלות למשך 10 דקות.

אופן הגשה
על צלחת הגשה למזוג מעט רוטב עגבניות קר ולהניח מעליו בזהירות את הרינג עם המנה החמה.

לסיום, שולפים בזהירות את המילפיי, מתבלים סלט עלים צעירים עם מעט שמן זית, מלח ופלפל ומניחים מעל המילפיי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר