סושי בגבעת ברנר: לאכול בחוויה אחרת

קיושי הממוקמת במתחם העסקים בגבעת ברנר מציעה מטבח יפני וסושי כשר ומושכת אליה קהל לקוחות שרוצים לאכול ואולי על הדרך לערוך קניות במתחם העסקים

כשהציעו לי לסקר את מסעדת 'קיושי' שבקיבוץ גבעת ברנר, מיד עלה לי דימוי של נוף פסטורלי, עצים ירוקים, ציוצי ציפורים ודשא מוריק. המסעדה, הממוקמת במתחם העסקים בקיבוץ, מציעה מטבח יפני וסושי כשר, והיא מושכת אליה קהל לקוחות שרוצים לאכול ואולי על הדרך לערוך קניות במתחם העסקים.  את המסעדה פתח שי אטיאס, יזם קולינרי, ועדי מלמד אחראי על האוכל הטעים שאכלנו שם, מנות טעימות לחך ויפות גם על הצלחת.

צילום מאתר המסעדה

תפריט הסושי גדול ומגוון, והמחירים בו נעים בין 38 שקלים ל- 53 שקלים לרול או למנה אחרת. במטבח היפני ניתן למצוא עוף, דגים או בשר מוקפצים עם ירקות, ואורז בטעמים מתקתקים. כאמור המקום כשר לכן אין פירות ים, אך התפריט עשיר וכל אחת ואחד יכולים למצוא מנה שהם אוהבים.

צילום נטלי בן ברוך

התחלנו בגיוזה עוף (איך אפשר שלא) – בחרנו במנה קלה לפני הצלילה לסושי ולשאר המנות הרציניות יותר. המנה כללה שלושה כיסוני בצק במילוי עוף קצוץ, גזר, כרוב וג'ינג'ר, צרובים עם שמן שומשום ועשויים באידוי קל. בלטה טריות חומרי הגלם, בהחלט מנה טעימה, בייחוד כשהיא מוגשת על גבי סלט כרוב וגזר ברוטב חמצמץ  (38 ₪).

צילום נטלי בן ברוך

עוד בראשונות, אחרי התלבטויות הלכנו על סלט שורשים – מנה מרעננת וקלילה שהתאימה לשעת בין ערביים בה היינו במסעדה. הסלט עשוי מגזר, קולרבי, סלק טרי, בוטנים גרוסים ובצל ירוק, מתובלים ברוטב הדרים פיקנטי (39 ₪), הכל ללא דופי.

צילום נטלי בן ברוך

גם פוקי סלמון – קערית מלאת טוב: קוביות סלמון מעוטרות באבוקדו, בצל ירוק, ומלפפון, נחות ברוגע על גבי אורז סושי ברוטב פנזו, מעורבבות עם אורז בר ושומשום קלוי (39 ₪),  המנה טעימה, עשירה ודינמית.

צילום נטלי בן ברוך

משם עברנו למנה העיקרית: גרין נודלס – אטריות חיטה רחבות מעורסלות עם עוף, פטריות שמפיניון, קישוא, בזיליקום, נבטים, בצל ירוק, הכול מוקפץ עם קרם קוקוס וקארי ירוק, בוטנים גרוסים וכוסברה (47 ₪). מנה עסיסית המהווה שילוב מנצח של טעמים עדינים ומשלימים, כשהבוטנים הגרוסים מהווים תוספת מעולה למנה אותה אפשר להזמין בגרסאות נוספות, עם בקר או כצמחונית עם טופו, לפי רצון הסועדים.

צילום נטלי בן ברוך

את הארוחה ליווינו בשני קוקטיילים טעימים: פידג' אייס – פידג' תאנים, לימונדה, נענע ופולי פירות יער. משקה מתקתק בעל חמיצות עדינה (42 ₪); וויסקי קמומיל – ויסקי בתערובת תמצית קמומיל, לימון ולימונדה. הפתעה של קוקטייל, חששנו שהויסקי ישתלט על הטעם – אבל לשמחתנו התבדינו. משקה קליל ורענן (42 ₪). היה זה ערב גדוש בחוויות של טעמים מהמזרח, הרגשנו כאילו אנחנו ביפן, לרגע אחד העולם עמד מלכת. חוויה מומלצת.

קיושי – מטבח יפני וסושי, כשר. מתחם הקניות קיבוץ גבעת ברנר מאחורי תחנת דלק סד"ש, 08-9330009, ווייז: Kiyoshi. א'- ה' 12:00 – חצות (או עד אחרון הסועדים), ו'  12:00 עד 16:00, מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת עד חצות (או עד אחרון הלקוחות)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר