פארנסיפ וירקות מזוגגים בתנור

מצרכים:8 פארסניפ בינוניים קלופים 8 גזרים בינוניים קלופים 15 יחידות דלעת (קוביות גדולות ומוארכות) רבע כפית מלח 3 כפות שמן זית רבע כוס סוכר דמררה 2 כפות טימין קצוצה 2 כפות פטרוזיליה קצוצה פלפל שחור טחון גס אופן ההכנה:להכין תנור ל180- מעלות.חותכים את הגזר ואת הפארסניפ לקוביות מוארכות. חולטים את הפארסניפ ואת הגזר בסיר מים רותחים במשך כ-4 דקות ומסננים. מכניסים את הפארסניפ ואת הגזר לקערה שטוחה המתאימה לאפיה ומוסיפים פטרוזיליה, מלח, פלפל שחור, טימין ושמן זית. מערבבים היטב ומכסים בנייר אלומיניום. מכניסים לתנור ל-30 דקות. מוציאים את הקערה ומוסיפים את הדלעת. מערבבים, מכסים ומחזירים לתנור ל- 20 דקות נוספות. מוציאים מהתנור ומחממים אותו ל-230 מעלות. מוסיפים את הסוכר לירקות ומערבבים היטב. מכניסים לתנור ללא כיסוי ל-20 דקות בערך, או עד להתרככות הירקות. אפשרויות נוספות:1. בשלב האחרון של האפייה ניתן להוסיף, במקום סוכר, 4 שיני שום, 2 כפות בלסמי, ענף רוזמרין,ו- 2 ענפי טימין, ולהכניס לתנור. כאשר הירקות התרככו מוסיפים 2 קוביות חמאה ואופים 2 דקות נוספות. מפזרים מעט מלח גס ומגישים.2. לנוסח סיני: בשלב האחרון של האפייה מורידים את כמות הסוכר לכף אחת, מוסיפים 2 כפות סויה, 2 שיני שום קצוצות, 1 ס"מ ג'ינג'ר קצוץ דק, ו- 2 כפות בצל ירוק קצוץ דק. מערבבים ומפזרים על הירקות. כאשר הירקות רכים מוציאים מהתנור ומזלפים מעט שמן שומשום.

מצרכים:
8 פארסניפ בינוניים קלופים
8 גזרים בינוניים קלופים
15 יחידות דלעת (קוביות גדולות ומוארכות)
רבע כפית מלח
3 כפות שמן זית
רבע כוס סוכר דמררה
2 כפות טימין קצוצה
2 כפות פטרוזיליה קצוצה
פלפל שחור טחון גס

אופן ההכנה:
להכין תנור ל180- מעלות.
חותכים את הגזר ואת הפארסניפ לקוביות מוארכות. חולטים את הפארסניפ ואת הגזר בסיר מים רותחים במשך כ-4 דקות ומסננים. מכניסים את הפארסניפ ואת הגזר לקערה שטוחה המתאימה לאפיה
ומוסיפים פטרוזיליה, מלח, פלפל שחור, טימין ושמן זית. מערבבים היטב ומכסים בנייר אלומיניום. מכניסים לתנור ל-30 דקות.
מוציאים את הקערה ומוסיפים את הדלעת. מערבבים, מכסים ומחזירים לתנור ל- 20 דקות נוספות. מוציאים מהתנור ומחממים אותו ל-230 מעלות. מוסיפים את הסוכר לירקות ומערבבים היטב. מכניסים לתנור ללא כיסוי ל-20 דקות בערך, או עד להתרככות הירקות.

אפשרויות נוספות:
1. בשלב האחרון של האפייה ניתן להוסיף, במקום סוכר, 4 שיני שום, 2 כפות בלסמי, ענף רוזמרין,ו- 2 ענפי טימין, ולהכניס לתנור. כאשר הירקות התרככו מוסיפים 2 קוביות חמאה ואופים 2 דקות נוספות. מפזרים מעט מלח גס ומגישים.
2. לנוסח סיני: בשלב האחרון של האפייה מורידים את כמות הסוכר לכף אחת, מוסיפים 2 כפות סויה, 2 שיני שום קצוצות, 1 ס"מ ג'ינג'ר קצוץ דק, ו- 2 כפות בצל ירוק קצוץ דק. מערבבים ומפזרים על הירקות. כאשר הירקות רכים מוציאים מהתנור ומזלפים מעט שמן שומשום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר