קישואים עגולים ממולאים באורז ותמר לייט – תמר הירדן

החומרים ל-6 מנות6 קישואים עגולים2 כפות שמן זית3 עגבניות קלופות פרוסות לפרוסות עבות1 לימון פרוס דק בקליפה300 גרם תמר לייט – תמר הירדן חצויים ומגולעניםמלח ופלפל שחורחצי כוס מיץ רימוניםלמילוי1 בצל קצוץ2 כפות שמןחצי כוס אורז פרסי1 כוס ציר עוף חם1 ביצה קטנה2 כפות שמיר קצוץ200 גרם תמר לייט – תמר הירדן מגולענים50 גרם אגוזי מלך – קליפורניה קלוייםההכנהמסירים לקישואים את החלק העליון ובעזרת כף מרוקנים את הפנים, שישמש כמצע לתבשיל. מכינים את המילוי, בסיר כבד מטגנים את הבצל בשמן חם עד שהוא מתחיל להזהיב, מוסיפים את האורז ומטגנים תוך בחישה, עד שהוא מתחיל להזהיב. מנמיכים מאוד את האש ומוסיפים את הציר החם מערבבים, מכסים את הסיר ומבשלים כרבע שעה. מסירים מהאש ומצננים מעט.מוסיפים לאורז את הביצה, השמיר, התמרים והאגוזים קצוצים גס ומתבלים במלח ופלפל. ממלאים את הקישואים ומכסים בכיסוי שהוסר.מורחים את הקישואים מכל הצדדים בשמן זית ומתבלים היטב מכל הצדדים. מרפדים סיר כבד ורחב בפנים הקישואים שרוקנתם תחילה ומטגנים במעט שמן זית חם, מסירים מהאש. מניחים מעל פרוסות עגבנייה ולימון ואת התמרים המגולענים. מניחים מעל את הקישואים הממולאים, יוצקים את מיץ הרימונים לסיר ואופים כשעה בתנור שחומם מראש לחום גבוה, 220 מעלות. במהלך האפייה מרטיבים את הקישואים ברוטב שבסיר.

החומרים ל-6 מנות
6 קישואים עגולים
2 כפות שמן זית
3 עגבניות קלופות פרוסות לפרוסות עבות
1 לימון פרוס דק בקליפה
300 גרם תמר לייט – תמר הירדן חצויים ומגולענים
מלח ופלפל שחור
חצי כוס מיץ רימונים

למילוי
1 בצל קצוץ
2 כפות שמן
חצי כוס אורז פרסי
1 כוס ציר עוף חם
1 ביצה קטנה
2 כפות שמיר קצוץ
200 גרם תמר לייט – תמר הירדן מגולענים
50 גרם אגוזי מלך – קליפורניה קלויים

ההכנה
מסירים לקישואים את החלק העליון ובעזרת כף מרוקנים את הפנים, שישמש כמצע לתבשיל.

מכינים את המילוי, בסיר כבד מטגנים את הבצל בשמן חם עד שהוא מתחיל להזהיב, מוסיפים את האורז ומטגנים תוך בחישה, עד שהוא מתחיל להזהיב. מנמיכים מאוד את האש ומוסיפים את הציר החם מערבבים, מכסים את הסיר ומבשלים כרבע שעה. מסירים מהאש ומצננים מעט.

מוסיפים לאורז את הביצה, השמיר, התמרים והאגוזים קצוצים גס ומתבלים במלח ופלפל. ממלאים את הקישואים ומכסים בכיסוי שהוסר.

מורחים את הקישואים מכל הצדדים בשמן זית ומתבלים היטב מכל הצדדים.

מרפדים סיר כבד ורחב בפנים הקישואים שרוקנתם תחילה ומטגנים במעט שמן זית חם, מסירים מהאש. מניחים מעל פרוסות עגבנייה ולימון ואת התמרים המגולענים.

מניחים מעל את הקישואים הממולאים, יוצקים את מיץ הרימונים לסיר ואופים כשעה בתנור שחומם מראש לחום גבוה, 220 מעלות. במהלך האפייה מרטיבים את הקישואים ברוטב שבסיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר