רשת BBB בקמפיין חדש עם דנה פרידר, עינת שרוף  וטל טרינגל: BBB בורגר טריפ

במהלך השנה יופיעו כוכבי הסדרה במגוון מדיומים - מחסויות טלוויזיה שיעלו במהלך הישרדות (כולל משימה מצולמת עם אילן פנחס, השף הראשי של BBB שאף יופיע במשימה עצמה), ערוץ הספורט, סרטוני RTM ומגוון כלים דיגיטליים

כוכבי הקמפיין הם דנה פרידר וטל טרינגל, כאשר השף טל T (טרינגל) ודנה (פרידר), נפגשים בסדנת ויפאסאנה
כוכבי הקמפיין הם דנה פרידר וטל טרינגל, כאשר השף טל T (טרינגל) ודנה (פרידר), נפגשים בסדנת ויפאסאנה. צילום תומר גדרון

רשת BBB יוצאת בקמפיין חדש ברשתות החברתיות, הכולל סדרה של סרטונים הבנויה מארבעה פרקים, כשבכל פרק מדובר על המבורגר אחר בעולם, וכל המבורגר יוגש במשך שלושה שבועות בכל סניפי הרשת. כוכבי הקמפיין הם דנה פרידר וטל טרינגל, כאשר השף טל T (טרינגל) ודנה (פרידר), נפגשים בסדנת ויפאסאנה. טל הוא שף כושל, ודנה כוכבת ילדים שהדרדרה לחיי פשע. הקושי לאכול עשבים וחיטה מביא אותם לגורו של הסדנה – עינת שרוף, ששולחת אותם למסע חיפוש עצמי אחר ההמבורגר הטוב ביותר בעולם. השניים קופצים על ההזדמנות ויוצאים לדרך, כשבכל פרק הם מבקרים בהמבורגריה נבחרת, וטועמים את אחד מההמבורגרים הטובים בעולם, בסוף כל פרק הם מזמינים את הצופים לגשת לסניף BBB הקרוב אליהם וליהנות ממנת המבורגר שנעשתה בהשראת ההמבורגר אותו אכלו השניים – בכל פעם המבורגר אחר.

בכל פרק הם מבקרים בהמבורגריה נבחרת, וטועמים את אחד מההמבורגרים הטובים בעולם
בכל פרק הם מבקרים בהמבורגריה נבחרת, וטועמים את אחד מההמבורגרים הטובים בעולם. צילום תומר גדרון

במהלך השנה יופיעו כוכבי הסדרה במגוון מדיומים –  מחסויות טלוויזיה שיעלו במהלך הישרדות (כולל משימה מצולמת עם אילן פנחס, השף הראשי של  BBB שאף יופיע במשימה עצמה), ערוץ הספורט, סרטוני RTM ומגוון כלים דיגיטליים. לקוחות מועדון BBB שיאכלו את ההמבורגר שדנה וטל הביאו מהמסע, יקבלו סרטון ייעודי מדנה וטל, שיתעניינו בטיב המנה ויזמינו לצפות בסדרה המלאה. בנוסף, חברי המועדון שיזמינו את המנה יקבלו קישור למשחק באפליקציה, במסגרתו יוכלו לזכות בארוחות במתנה למשך שנה.

הקמפיין נוצר מהמחשבה שישראלים אוהבים המבורגרים. מה הם לא יעשו כדי למצוא את ההמבורגריות הכי טובות בעולם?
הקמפיין נוצר מהמחשבה שישראלים אוהבים המבורגרים. מה הם לא יעשו כדי למצוא את ההמבורגריות הכי טובות בעולם? צילום אמיר מאירי

מורן פלשנר, סמנכ"לית רשת BBB, אומרת: "הקמפיין נוצר מהמחשבה שישראלים אוהבים המבורגרים. מה הם לא יעשו כדי למצוא את ההמבורגריות הכי טובות בעולם? יחפשו בחורים נידחים, ילכו לאיבוד, ישלמו המון כסף.  כדי לחזק את תפיסת האיכות והטעם ולהגיע לקהלים חדשים, בחרנו לצאת במהלך שעושה את החיבור המושלם בין הדיגיטלי לפיזי, כלומר לא רק מספרים על ההמבורגרים הטובים בעולם, אלא גם מביאים אותם הלכה למעשה לסניפים ונותנים ללקוחות ליהנות מאמת מוצרית שמגיעה מהעולם. הקמפיין הוא תוצאה של עבודה משותפת עם משרד הפרסום THE BOX. ארבע חברות הפקה עבדו מסביב לעולם ומסביב לשעון. הצילומים נמשכו עשרה ימים, והפכו לאירוע סושיאל מתוקשר עם המון באזז, כולל דיווחים של הכוכבים ישירות מהשטח, שידורי LIVE, משימות והפעלות וסרטונים מקודמים שעלו ברחבי הפייסבוק".

הגורו עינת שרוף שולחת אותם למסע חיפוש עצמי אחר ההמבורגר הטוב ביותר בעולם
הגורו עינת שרוף שולחת אותם למסע חיפוש עצמי אחר ההמבורגר הטוב ביותר בעולם. צילום תומר גדרון

קרדיטים: לקוח – BBB , משרד פרסום – THE BOX, מנכ"ל – בועז פסקו, מנהל קריאייטיב – תומר גדרון, קריאייטיב – גיל קציר, שחר פוקס, שרה לב-פלאם, מנהל לקוחות – יוגב סיון, תקציבאי – שי כהן תם, במאי – יפתח חוצב, שחקנים – טל טירנגל, דנה פרידר ועינת שרוף, תסריט – אביב דיבון , עורך אופליין ואונליין – אור פז, צלם – לאל אוטניק, סאונד – רונן גבע, עורך סאונד – דורון פלסקו , חברת הפקה – Go-T, מפיק – תום סופר, מפיק בפועל – ערן שגיא, מפיקת פוסט – גילי רוזנטל

צפו בטיזר לסדרה

צפו בפרק הראשון






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה