אוהבים מסעדות? המדריך לסועד שדואג לארנק

למה לאכול במסעדה? כי יש מגוון גדול של מנות ויש אווירה ואפשר לבוא עם המשפחה או חברים והכי חשוב לא לרחוץ כלים. צילום pixabay
יש מגוון עצום של הטבות למסעדות ברחבי הארץ. ההטבות הללו מחולקות מסיבות שונות כאשר חלק מהמסעדות המוצאות את עצמן ריקות בשעות הצהריים ינסו לפתות לקוחות בעזרת מבצעים מיוחדים. בשיתוף לאומי

אפשר ליהנות ממסעדות ולגמור את החודש בזכות

אין כמעט דבר יותר מהנה מישיבה במסעדה עם חברים. אין צורך לנקות, אין צורך לבשל ולהכין מראש, לא צריך תיאום מראש ולא צריך לחשוב מה יאכלו הילדים. כאשר מגיעים למסעדה, הכול כבר מוכן ומחכה לנו. כמובן שהחיסרון הבולט של מסעדות לעומת אכילה בבית הוא המחירים הגבוהים. אין מה לעשות, בישול ביתי של אותם המרכיבים יהיה תמיד זול יותר, וזאת בגלל עלויות העבודה, הארנונה והפחת של בעלי המסעדות. למרות זאת, אם תנסו להכיר את המבצעים וההטבות הרבות למסעדות ברחבי הארץ, תוכלו להמשיך לשמור על התחביב הקולינרי שלכם, וגם על הארנק.

מהן ההטבות המשתלמות ביותר?

יש מגוון עצום של הטבות למסעדות ברחבי הארץ. ההטבות הללו מחולקות מסיבות שונות. חלק מהמסעדות המוצאות את עצמן ריקות בשעות הצהריים ינסו לפתות לקוחות בעזרת מבצעים מיוחדים. בנוסף, כרטיסי מועדון ינסו לפתות אתכם להמשיך לשלם דמי חבר בעזרת פנייה אל הבטן שלכם דרך הנחות למסעדות שונות. ההטבות המשתלמות ביותר למסעדות ברחבי הארץ כוללות בין השאר:

  • ישראכרט: חברת ישראכרט מציעה כרטיס מועדון המציע מגוון של הטבות בשלל בתי עסק. בענף ההסעדה, כרטיס המועדון מציע הנחות משמעותיות על ארוחות, פיצות, וכמובן שייקים מרעננים. תוכלו להזמין דרך כרטיס המועדון במבצע מיוחד ארוחת בוקר זוגית בלא יותר מ- 69 שקלים במגוון עצום של בתי קפה ומסעדות, או ליהנות מהנחות קבועות בתשלום בכרטיס המועדון במגוון מסעדות בכל רחבי הארץ.
  • סופר דינר: חברת סופר דינר מציעה מגוון עצום של ארוחות בהנחות 1+1 על הארוחה השנייה, או 50% הנחה בארוחת הערב. עלות הקופונים היא 200 שקלים, המזכה אתכם בחוברת שלמה מלאה במסעדות ובתלושים אותם תוכלו לממש במשך השנה. בשל העלות הראשונית, ההנחה הזו משתלמת רק עבור אוהבי קולינריה ומסעדות המקפידים לאכול בחוץ מספר פעמים בשנה.
  • BBB: רשת ההמבורגרים העצומה החלה גם היא במבצעי 1+1 על ההמבורגרים הקלאסיים בימי ראשון בשעות הערב. תוכלו לקבל את ההטבה על ידי הצטרפות למועדון הלקוחות של הרשת, ותשלום בסך 69 שקלים.
  • CAL: כרטיס ההטבות של CAL יזכה אתכם בהנחות משמעותיות למגוון אדיר של מסעדות ובתי קפה. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר מוזלת ברשת קפה קפה, בית הפנקייק ועוד.

תוכלו לבקר במסעדות הזולות המוכרות

פעמים רבות, דווקא כשאנחנו רעבים באמת ורוצים לצאת לאכול בחוץ, אנחנו שוכחים את פנקס ההטבות שלנו וממהרים אל המסעדה הקרובה. זכרו, גם אם אין לכם כרגע הטבה או כרטיס מועדון עם הנחה, תוכלו תמיד ללכת לאכול באחת מהמסעדות הטובות והזולות, המגישות אוכל במחיר משתלם לכל אורך השנה. מסעדות דות כמו לוסי ברחוב אגריפס בירושלים, סמבוסק הארזים בחורפיש בצפון, או פסטה בסטה בשוק הכרמל בתל אביב, יספקו לכם תמיד ארוחה נהדרת במחיר משתלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר