ביסטרו ROCK&STEIN מביא מטבח מקסיקני לשרון

טאקו – טורטיה מחיטה או תירס עם מילויים כמו נתח קצבים, אסאדו, חזה עוף, דג או צמחוני
ביסטרו חדש משפחתי המנוהל ע"י נחמן (אב) וברק רוקנשטיין (בנו), שהרגישו כי בשרון חסרים מקומות מיוחדים ומעניינים לאכול בהם, ולכן החליטו לפתוח את הביסטרו בפרדסיה

ביסטרו חדש משפחתי המנוהל ע"י נחמן (אב) וברק רוקנשטיין (בנו) ונקרא  ROCK&STEIN, נפתח לאחרונה בפרדסיה שבאזור השרון. זאת אחרי שנים של ניסיון בתחום הקולינארי וניהול מטבחים של אחרים. לשף נחמן רוקנשטיין יש שנים רבות של ניסיון במסעדות כמו סבסטיאן, שולץ ודומיניק. שף ברק רוקנשטיין חי במשך שנים בארה"ב, ושם נחשף לאוכל מקסיקני ולמטבח הלטיני. בארץ הוא בישל בהרברט סמואל, טאפאס אחד העם, טאיזו, טרומפלדור 10 ומקסיקלי. כתושבי השרון, הם הרגישו שחסרים מקומות מיוחדים ומעניינים לאכול בהם, ולכן החליטו לפתוח את הביסטרו בסביבה זו.

מנות ממקסיקו, מהקאריביים ומהמטבח הלטיני, תוך שימוש בחומרי גלם טריים מתוצרת מקומית
מנות ממקסיקו, מהקאריביים ומהמטבח הלטיני, תוך שימוש בחומרי גלם טריים מתוצרת מקומית. צילום דקלה בדש

התפריט ב- ROCK&STEIN מציע מנות ממקסיקו, מהקאריביים ומהמטבח הלטיני, תוך שימוש בחומרי גלם טריים מתוצרת מקומית. בין המנות: טאקו –  סוגים שונים של טורטיה מחיטה או תירס, עם מילויים מגוונים כמו  נתח קצבים, אסאדו, חזה עוף, דג או צמחוני; נאצ'וס ארטישוק תרד וגבינות; טורטה – כריך מקסיקני מלא באנטריקוט או חזה עוף או צמחוני, עם רמולד, חלפיניו כבוש, ירקות טריים וצ'דר.

 צ'ורוס – לצד מטבלי חלווה וריבת חלבה
צ'ורוס – לצד מטבלי חלווה וריבת חלבה. צילום דקלה בדש

עוד בתפריט: סלט עגבניות – מוגש על קרם אבוקדו, עם תירס קלוי והרבה ירק לתיבול; פיצה קאריבית מהטאבון –  עם רוטב עגבניות, מיקס צ'דר, פנצ'טה טלה, אננס ומיקס עלים; קינוח צ'ורוס – לצד מטבלי חלווה וריבת חלבה. המחירים בין 52 ₪ ל- 65 ₪ למנה. המסעדה לא כשרה.

 

ROCK&STEIN – שדרות הנשיא 1 פרדסיה, 09-7743330. א'-ד' 12:00-23:00, ה'-ו' 12:00-02:00, מוצ"ש 18:00-23:00. עסקיות 12:00-16:00 (כולל שישי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר