בר-מסעדה "ברביב" בזיכרון יעקב שם את הרטבים במרכז

ברביב מביאה קונספט מעניין ששם את הרטבים במרכז. המטבח כאן מתמחה במגוון של רטבים ייחודיים אשר יכולים "להתלבש" על כל מנה במסעדה לבחירתו של הסועד, כאשר זה מוזמן לבחור את הרוטב המועדף עליו

מרכז הציורי והפסטורלי של זיכרון יעקב, באחת מחצרות הבתים, נולדה מסעדת הקונספט ברביב – BRAVIV במוחו של רונן רביב, שף ובעלי מסעדת 'הנשיקה' שפעלה במקום בעבר.

 

ברביב מביאה קונספט מעניין ששם את הרטבים במרכז. המטבח כאן מתמחה במגוון של רטבים ייחודיים אשר יכולים "להתלבש" על כל מנה במסעדה לבחירתו של הסועד, כאשר זה מוזמן לבחור את הרוטב המועדף עליו.

המטבח של ברביב מציע 15 סוגי רטבים קרים וחמים, שמהווים את הבסיס לקונספט. הרטבים מוצגים בתפריט, והסועד מוזמן לצרף למנה את הרוטב המועדף עליו, ובכך יכול להשפיע על הריחות והטעמים שילוו את ארוחתו.
כל אחד מבין 15 הרטבים זכה לצבע ומספר, והסועד בוחר מבין שלושה רטבים שהותאמו למנה.

 

שף רונן רביב אומר כי תרבות האכילה החדשה של DRESS YOUR FOOD הופכת כל בילוי במסעדה לשונה כל פעם לעומת הקודמת, והסועד יקבל בכל ביקור חוויה אחרת של טעמים וצבעים, וכאשר הוא בוחר את הרוטב שלו, הוא מקבל כמחווה מן המטבח רוטב נוסף לטעימה.

 

ברביב מעוצבת בצבעוניות השואבת השראה מעולם הרטבים, וגם הבר במסעדה שואב השראה מהקונספט, ומציע מגוון קוקטיילים לפי צבעים, ותפריט בר עשיר.

 

מסעדת ברביב – BRAVIV
רח' המייסדים 37 זיכרון יעקב
טל. 04-6390133
א-ה מ- 18:00 עד הלילה, שיש: מ- 12:00 עד הלילה, שבת מ- 12:00 עד הלילה

לעמוד הפייסבוק של המסעדה

 צילום אלון סיגוי
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר