יש לכם דיינרס? יש מבצע עסקיות

מבחר מנות ראשונות ב-Deca הכשרה
אם אתם שואלים את עצמכם עד מתי הצעה זאת בתוקף, אז התשובה היא כפי שכתוב באתר: "החברה רשאית לסיים את ההטבה בכל עת". לכן התקשרו למסעדה הרצויה לפני צאתכם אליה

רוצים את האפשרות לאכול ארוחה עסקית במסעדה בכל השבוע ובכל שעות היום? כדי להגשים את הפנטזיה הזו, עליכם להיות בעלי כרטיס דיינרס (או חברים של מישהו שיש לו את הכרטיס). הסיבה: מהלך חדש של החברה, במסגרתו היא מעניקה ללקוחותיה את האפשרות לאכול ארוחה עסקית בכ-40 מסעדות ברחבי הארץ. הדיל פשוט: משלמים על שתי מנות עיקריות ומקבלים בנוסף מנה ראשונה אחת וקינוח אחד. את הדיל הזה אפשר לממש במסעדות שונות, חלקן ידועות מאוד: מסעדת שגב ארט, טייגר לילי, טאיזו, ג'ונתן פוד קלאב, ניתאן טאי, כדיתא, מיסטר ומיסס לי, פורטר אנד סאנס, ג'קו, אבאראג', בני הדייג, איטלקיה בפשפשים ועוד.

האנדיב היה מצוין – העלים היו טריים, הריבה נתנה את הניגוד המתבקש לגבינה, והוויניגרט השלים את הטעמים
האנדיב היה מצוין – העלים היו טריים, הריבה נתנה את הניגוד המתבקש לגבינה, והוויניגרט השלים את הטעמים. צילום אנטולי מיכאלו

כדי לחוות את האפשרות הזו הגענו באחד מימות השבוע למסעדת Deca התל אביבית הכשרה. באופן מעט אירוני, הזמן שיכולנו להקדיש לכך היה בצהריים, כאשר  ממילא הסועדים במסעדה נהנים מתפריט העסקיות שלה, אך זה בדיוק העניין – מה שחווינו כאן יכולים סועדים לחוות לאורך כל שעות הפעילות. במסעדה הציגו בפנינו את האפשרות לוותר על קינוח ולבחור במקומו שתי מנות ראשונות. שמחנו על האפשרות, וזה בדיוק מה שעשינו – הזמנו סלט המשלב אנדיב עם ריבת אגסים, גבינת קצ'וטה, פקאן קלוי, עלי חסה צעירים תרד וויניגרט חרדל דבש. הזמנו גם חציל המשלב את בשר החציל לאחר שנשרף על אש גלויה, יוגורט, סלסת עגבניות וברוסקטה.

האנדיב היה מצוין – העלים היו טריים, הריבה נתנה את הניגוד המתבקש לגבינה, והוויניגרט השלים את הטעמים, כך שקיבלנו סלט מרענן ומספק. החציל הפתיע – קיבלנו את בשר החציל בלבד, ללא הקליפה שלו, פעולה שכל מי שמתקשה להתמודד על הקליפה השרופה בוודאי יעריך. החציל עצמו לא היה קלוי מספיק לטעמנו – רחוק מאוד מההגדרה "שרוף על אש גלויה", וזה השפיע על התוצאה הסופית באופן בו גם היוגורט בעל החמיצות העדינה והסלסה טובה, לא הצליחו לאזן לגמרי.

שני הדגים היו עשויים היטב – הם נותרו רכים ומלאי טעם
שני הדגים היו עשויים היטב – הם נותרו רכים ומלאי טעם. צילום אנטולי מיכאלו

מתוך תפריט העיקריות הזמנו פילה לברק על ירקות מזוגגים באריסה, טחינה שחורה וויניגרט צ'יפוטלה (110 שקלים) ודג דניס שלם צרוב על הגריל, עם בטטה אפויה בתנור על מלח גס, עשבי תיבול ורוטב לימון (125 שקלים). שני הדגים היו עשויים היטב – הם נותרו רכים ומלאי טעם. הירקות המזוגגים של הלברק היו מציינים, נוכחות האריסה היתה מעודנת לשמחתנו, ושאר רכיבי המנה הוסיפו גם צבעוניות בעין וגם העשירו את הטעמים. את הלברק ביקשנו עם תפוחי אדמה אפויים במקום הבטטה, שנאפו עד למידה בה קיבלו רכות מענגת.

Deca היא מסעדה המתמחה בדגים, והמנות שהזמנו כאן מדגימות זאת היטב, כמו גם את העובדה שהיא מצליחה כבר יותר מעשר שנים. עכשיו נותר לנו להמשיך לטעום את שאר המסעדות שמשתתפות בפרויקט הקולינרי החדש של דיינרס, שהיועץ המלווה אותו הוא העיתונאי ניב גלבוע. אם אתם שואלים את עצמכם עד מתי הצעה זאת בתוקף, אז התשובה היא כפי שכתוב באתר: "החברה רשאית לסיים את ההטבה בכל עת". תשובה מספקת? ממש לא, ולכן התקשרו למסעדה הרצויה לפני צאתכם לדרך אליה.

לרשימה המלאה של המסעדות ולהזמנת מקום: 

www.diners.co.il/benefits/culinary

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר