מסעדת 206 דגים – יתרון הטריות

כדורי טונה אדומה נאים בציפוי שומשום מתפריט הקיץ. צילום אסף גולן
תפריט קייצי שיוגש עד שמזג האוויר יתחלף. כדורי טונה אדומה, קלמארי יווני, טונה עטופה באצת ווקאמה, שרימפס מלון, שמצטרפים לתפריט גדול יחסית הקיים

כמו בביקור הקודם שלנו במסעדה כך גם הפעם, קצת הלכנו לאיבוד מול התפריט השופע. אין בכך ביקורת: אנו אוהבים מסעדות המציעות שפע של אפשרויות, אבל לא יכולים שלא להרגיש אבודים למספר דקות, עד ההחלטה מה בדיוק אנחנו רוצים להזמין. חוויה זו הועצמה הפעם לאור תפריט מיוחד שהושק לכבוד העונה הנוכחית, המורכב ממנות וותיקות וממנות חדשות.

קלמארי יווני עם פלפל קלוי, זוקיני, בצל סגול ולאבנה. צילום עמיחי דורון
קלמארי יווני עם פלפל קלוי, זוקיני, בצל סגול ולאבנה. צילום עמיחי דורון

זהו תפריט ספיישל שיוגש, כפי הנראה, עד שמזג האוויר יואיל בטובו להתחלף. מה יש בו? כדורי טונה אדומה נאים בציפוי שומשום (66 שקלים), קלמארי יווני עם פלפל קלוי, זוקיני, בצל סגול ולאבנה (65 שקלים), אורז בר עם ירקות וטונה עטופה באצת ווקאמה (69 שקלים), ושרימפס מלון (58 שקלים). אלה, כאמור, מצטרפים לתפריט גדול יחסית הקיים.

קלמארי מטוגן בציפוי פריך. צילום שחר בן-פורת
קלמארי מטוגן בציפוי פריך. צילום שחר בן-פורת

התחלנו את הארוחה עם כדורי טונה מהתפריט המיוחד, יחד עם מרק דגים ופירות ים (51 שקלים), קלמארי מטוגן בציפוי פריך (46 שקלים), וסלט קצוץ (34 שקלים). הסלט היה בסיסי אך מספק, בעוד שכדורי הטונה התבססו על דג באיכות טובה, עם אותו ציפוי שומשום שהובטח בתפריט. הטעמים היו מעט אנמיים עד שהוספנו מעט סויה; תוספת ששדרגה את טעם המנה. מרק הדגים הכיל כמות מכובדת של דגים ופירות ים באיכות טובה, בוודאי ביחס למנה ראשונה, והתיבול המדויק סיפק מנה טובה, שלא לומר משביעה. הקלמארי סיפק את הסיום המבוקש לחלק זה של ארוחה – כמות יפה של קלמארי, שניכר שהם טריים, שלא רק טוגנו כראוי אלא גם צופו בעדינות, כך שאפשר ליהנות מטעמם.

פילה לברק. צילום שחר בן-פורת
פילה לברק. צילום שחר בן-פורת

מאחר ואחד מאיתנו היה רעב, הוזמנה גם מנה עיקרית: פילה לברק (115 שקלים), עשוי על הגריל ומגיע לשולחן עם תפוחי אדמה ושעועית ירוקה. הדג עצמו הוא הסיבה שאנו אוהבים לבוא לכאן פעם אחר פעם: הוא טופל היטב בשלבי הניקוי וההכנה, ורוטב הפלפלים שהוגש לצדו הוסיף לטעמים והפך אותו למעניין יותר.

עם תפריט הקיץ המיוחד ובלעדיו, 206 דגים מספקת שפע של אפשרויות, המפתות אותנו להמשיך לחזור לכאן כדי לנסות עוד מהן.

206 דגים – משה סנה 54  צהלה תל אביב. 03-6483030, א'-ש' 12:00-23:30

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר