ספר רביעי של לייזה פאנלים: לפני, אחרי ותוך כדי

זה הספר הרביעי ואני מרגישה כמו עם ילד רביעי. אני פחות מתרגשת, הכול יותר פשוט ומשוחרר. הספר הזה בא לעזור גם לכם לייעל, להקליל, לפשט, ולעשות הכי טעים שיש. צילום גיא בהר
חגית ביליה עומדת מאחורי הבלוג המצליח 'לייזה פאנלים' שהפיל בקסמו מאות אלפי א.נשים מרחבי הארץ. מאז ראה ספרה הראשון אור לפני שש שנים נמכרו ספריה בעשרות אלפי עותקים
צילום גיא בהר

לייזה פאנלים – לפני, אחרי ותוך כדי

מאת חגית ביליה

עורכת אחראית: קרן אורי

עורכת קולינרית: אורלי פלאי-ברונשטיין

עריכה לשונית: מיכל חרמוני

צילום תמונות הספר והעטיפה: גיא בהר

איורים: מיכאל (מיש) רוזנוב

עיצוב: עדה ורדי

המחיר 118 ₪

חגית ביליה עומדת מאחורי הבלוג המצליח 'לייזה פאנלים' שהפיל בקסמו מאות אלפי א.נשים מרחבי הארץ.  מאז ראה ספרה הראשון אור לפני שש  שנים נמכרו ספריה בעשרות אלפי עותקים.

וכך היא מספרת: "תמיד שואלים אותי "אבל מתי תספיקי?", ואני עונה "לפני, אחרי ותוך כדי". זה התחיל כשהפכתי למשפחה. הבנתי שאף אחד לא עוצר בשבילי את הזמן, חישבתי מסלול (חיים) מחדש, והבנתי שהכול קורה תוך כדי, גם המטבח. בלי לעצור, בלי להתרגש, ובלי לחשוב יותר מדי על איך לעזאזל אני מצליחה לארח, או סתם להכין צהריים לחבורת ילדים רעבים, כשיש לי תינוק על הידיים.

זה הספר הרביעי, ואני מרגישה כמו עם ילד רביעי. אני פחות מתרגשת, הכול יותר פשוט ומשוחרר. הספר הזה בא לעזור גם לכם לייעל, להקליל, לפשט, ולעשות הכי טעים שיש. בספר תמצאו סלטים, מרקים, מאפים, תבשילים וקינוחים. יש בו גם פרק מיוחד של מתכונים לצנצנות שיעשירו את המטבח שלכם בממרחים, חמוצים, כבושים, ריבה וגרנולה, ופרק עם 'אוכל שילדים אוהבים', שכולל מנות עיקריות טעימות ופשוטות להכנה שישמחו גם קטנים וגם גדולים. כל המתכונים כשרים.

צילום גיא בהר

בין הסלטים שמשכו את עינינו: סלט סלק ועדשים, סלט קראנץ' עם רוטב ראנץ', סלט סושי עם סלמון; מרקים: מרק בוקרים, מרק בומביי, מרק חרירה אליפות; מאפים: מאפה סמרטוטים, חלת הזחל הרעב, הקרקרים של אחותי; יש צנצנת במקרר: חמוצים אסייתיים,  סחוג ירוק בחמש דקות,  גרנולה 997; צימחונישי: סיר מנגולד ממולא, אגדאשי טופו, קציצות כרובית טבעונישיות; סירים: סיר קציצות קיצי עם קישואים ולימון; סיר פרגיות עם דלעת וערמונים, חמין ממולאים; אוכל שילדים אוהבים: ספגטי מיטבולס, אטריות עם עופו או טופו, קציציות בטטה כתומות; יש משהו לקינוח? עוגת סולת שתמיד נכמרת, עוגת הגזר הכי טעימה בעולם, עוגת שזיפים עם מרנג של סבתא בלהה.

צילום גיא בהר

חגית ביליה היא יוצרת  במקצועה, כותבת סדרות טלוויזיה, תסריטאית, ומובילת קמפיינים ערכיים כמו 'קסדה בראש טוב', 'חכם בשמש' ואחרים, שותפה ואחראית להקמת ערוצי טלוויזיה כמו 'לוגי', 'ערוץ החיים הטובים', ומרצה ברחבי הארץ על בניית קריירה מהבית וחשיבות המיתוג העצמי בעידן הדיגיטלי. ספריה הקודמים: 'ספר המטבח של לייזה פאנלים', 'יומן מטבח קטן של עקרת בית גדולה', ו'קל, קל, קל'. יצאו לאור בהוצאת מודן והיו רבי־מכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר