בודהה בול – הכל כלול

מורן שטרום - נטורופתית מוסמכת ומפתחת שיטת 90% 10 לשינוי DNA תזונתי מציעה מתכון קליל במיוחד לקיץ – פחמימה חלבון וירקות בקערה אחת

רוצים להימנע מאכילה לא מתוכננת? הכינו מראש את הדגן, הקטנייה והרוטב שבחרתם ואחסנו אותם במשך השבוע בכלים נפרדים במקרר. צילום שירן כהן שי

מצרכים לקערה בקוטר 24 ס"מ

הפחמימה והחלבון

מנת דגן: 3 כפות אורז סושי מוכן או קינואה מוכנה

מנת קטניה: 4 כפות אפונה או אורז פרא שחור מבושלים

הירקות

שני ירקות טריים: פרוסות צנונית, קוביות פלפל אדום או צהוב, רצועות דקות של כרוב, גפרורי גזר

שני ירקות חלוטים או מבושלים: כוס תפרחת כרובית או ברוקולי מפוררים ביד, אספרגוס, קוביות קישוא או זוקיני.

עלים ירוקים: כוס עלי נענע, בצל ירוק חתוך לטבעות, עירית, אצות, כוסברה או פטרוזיליה

חומרים לרוטב

רוטב פיקנטי אסייתי

ערבבו בצנצנת 1 ס”מ ג’ינג’ר טרי מגורר בפומפייה, 1 שן שום כתושה, 2 כפות סויה, 1/2 פלפל צ׳ילי קצוץ, 1 כפית שמן זית, 1 כפית שמן שומשום.

רוטב חמאת בוטנים

ערבבו בצנצנת 1 כף חמאת בוטנים, 2 כפות קרם קוקוס, 1/2 פלפל צ’ילי קצוץ, ½ כפית מלח

מורן שטרום. צילום שירן כהן שי

אופן ההכנה

הניחו בתחתית הקערה את הדגן והקטנייה שבישלתם.

מעליהם את הירקות אחד לצד השני לפי הצבעים, כך שידגישו  את היופי והאסתטיות של הקערה.

פזרו את העלים הירוקים ואת הרוטב שבחרתם.

TIP90%10

רוצים להימנע מאכילה לא מתוכננת?

הכינו מראש את הדגן, הקטנייה והרוטב שבחרתם.

אחסנו אותם במשך השבוע בכלים נפרדים במקרר.

כל שיישאר לכם לעשות זה לסדר את הקערה בהשקעה של 2 דקות.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה