בשורה קרניבורית: לנגוס בשר באנגוס תל אביב

ברזואלה עגל
הרשת, שפעלה עד לאחרונה באזור הצפון בלבד, מגיעה למעוז המסעדות ברח' הארבעה בתל אביב, כמסעדה המתבססת על בשרים איכותיים מעדר הבקר והכבש של משפחת דבאח בגליל

בואו נודה על האמת: לא חסרות מסעדות בשר באזור המרכז. עם כל הכבוד לגל הטבעוני, הקרניבורים שבינינו יכולים למצוא לעצמם מספיק מקומות ליהנות בהם מנתח בשר זה או אחר. ועם זאת, בואה של רשת אנגוס לתל אביב הוא בבחינת בשורה קרניבורית.

צ'וריסו טלה
צ'וריסו טלה, צילום אנטולי מיכאלו

הרשת, בבעלותו של פאדי דבאח, פעלה עד לאחרונה באזור הצפון בלבד, עם מסעדות בחיפה, צומת מגדל ודיר אל אסד. בעבר היא הייתה שילוב של מסעדה ערבית עם מסעדת בשרים, אבל אט אט שינתה פניה לכיוון מסעדה המתבססת על בשרים איכותיים, המגיעים מעדר הבקר והכבש של משפחת דבאח.

בביקור לפני מספר שנים בסניף הרשת בחיפה התלהבנו מאיכות הבשר, כמו גם ממגוון המנות הנלוות. כעת נפתחה מסעדת אנגוס גם בתל אביב, ובצמוד אליה אנגוסרי, כלומר מקום לאוכל רחוב (לרשת יש כבר ארבעה סניפי אנגוסרי), וכן קצבייה בה ניתן לרכוש הביתה אותם בשרים איכותיים.

סינטה ניו יורק קאט
סינטה ניו יורק קאט, צילום אנטולי מיכאלו

בתפריט המסעדה התל אביבית יש חלוקה למבחר מנות סטייק, מנות על העצם, מנות טלה, המבורגרים ומנות ראשונות. למשל, מיקסבורגר – 230 גרם של בשר אנגוס וטלה עם חסה, חמוצים, בצל אדום, עגבנייה ורוטב כורכום (35 שקלים – המחיר הטוב ביותר בעיר למנת המבורגר); פריים ריב עם תוספות לבחירה כגון צ'יפס, הום פרייז, סלט ירוק או סלט קולסלאו אסייתי (38 שקלים ל-100 גרם); ואנגוס שורט ריבס (אסאדו) – נתח קשתית של העצם בבישול איטי וצלייה בגריל, לצד אחת מאותן התוספות (89 שקלים).

עראיס של אנגוס
עראיס של אנגוס, צילום אנטולי מיכאלו

יש גם מנות של נקניקיות – עשויות מבשר טלה על חצילים קלויים ועגבניות, או מעגל בחרדל ודבש עם בצל ופפריקה מעושנת (27 שקלים), שיספקו את התאווה של המכורים לנקניקיות איכותיות. גם אנגוסלט שווארמה – עשבי תיבול ובשר ברוטב כורכום (29 שקלים) היא מנה מצוינת, הודות לתיבול מפתיע ומדויק.

אם אתם מחפשים מקום לאכול בו בשר – זו אינה מסעדה לצמחונים או טבעונים; אנגוס מחכה לכם. כדאי.

 

אנגוס, רח' הארבעה 20 תל אביב, 03-7715733. א'-שבת 12:00-24:00

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר