סעידה סולטנה: חוויה עד סוף יוני 2019

מי שעומד מאחורי סעידה סולטנה הוא היזם והמסעדן ניר בזק שהשקיע בשתי מסעדות שפעלו כאן בשנים האחרונות
סעידה סולטנה (על שם שיר ידוע של דנה אינטרשיונל) תיסגר בסוף יוני 2019. אם אתם באזור במהלך החודש הקרוב מומלץ מאוד לעצור ולאכול בה

בתחילת חודש מאי 2019 נפתחה בתל אביב מסעדה חדשה, ובסוף החודש הזה, כלומר בסוף יוני 2019, היא תיסגר. כן, כן, הבנתם נכון – מסעדה לחודשיים בלבד. מסעדה היא גם כך מיזם יקר ובעל סיכונים רבים, אז מי האדם שיעשה מהלך שכזה?

מי שעומד מאחורי סעידה סולטנה הוא היזם והמסעדן ניר בזק. הוא מחזיק בזכויות על המקום בו פועלת המסעדה, ולמעשה היה אחד המשקיעים בשתי מסעדות שפעלו כאן בשנים האחרונות – מסעדת אחד העם, וג'וני היל. בראשון ביולי 2019, יעבור הבניין כולו, כמו גם בניינים צמודים אליו, פירוק ובנייה מחדש, ובזק החליט לנצל את השטח כדי להפעיל מסעדה, האחרונה שהוא מתכנן להיות מעורב בה. כדי להפוך את המקום לאפשרי מבחינה תפעולית וכלכלית, הוא צמצם את השטח העצום של המסעדות שפעלו כאן בעבר.

התוצאה: שלושה שולחנות, בר עם מקומות ישיבה, ושולחן סנוקר אחד להנאת המבקרים במקום. גם התפריט בסיסי יחסית, ומורכב מירקות, בשרים ודגים שנעשים על גריל פחמים. במילים אחרות: סטייקיה תל-אביבית. תפריט העסקיות מציע שישה סלטים המגיעים לשולחן עם פיתה גדולה, גם היא עשויה בגריל, וזאת תמורת 35 שקלים. סלטי החומוס והטחינה היו בסיסיים אך מספקים; אהבנו את הסלק והכרוב האדום, וגם המטבוחה הייתה טובה. הפיתה, יש לציין, מעולה.

ואז בא האוכל. כל מנת בשר מגיעה עם שתי תוספות, ואנחנו הזמנו קבב טלה (55 שקלים), ורצועות אנטריקוט בצלייה מהירה (55 שקלים). הבשר עשוי היטב, עם מרקם שכיף לנגוס וללעוס, וטעמים שעושים חשק למנה נוספת. ה"בעיה" היא בתוספות – הזמנו סלט ירקות ואורז עם כל מנת בשר. הסלט טרי, גרגרי האורז לא נדבקים זה לזה, ושתי התוספות מגיעות בכמות כה גדולה, שאי אפשר היה לסיים את האוכל בצלחת. ושלא יהיה ספק, הגענו רעבים. התפריט כולל גם קסדיה צמחונית, ויש קינוחים דוגמת צ'ורוס וופל בלגי, אבל בשלב הזה כבר לא יכולנו לטעום אותם.

סעידה סולטנה (על שם שיר ידוע של דנה אינטרשיונל) תיסגר בסוף יוני 2019. אם אתם באזור במהלך החודש הקרוב, מומלץ מאוד לעצור ולאכול בה.

סעידה סולטנה – אחד העם 27 תל אביב, 072-3945177. א'-ה' 2:00-01:00, שישי 12:00-01:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר