מיטבול Grill&Dinner – בחזרה לאמריקה

הפריים ריב של מיטבול
מיטבול מציעה אווירה תחושה וטעמים של דיינר. הדגש כאן על הבשר, אך יש תשומת לב גם לכל השאר

מדי פעם, יותר נכון בערך פעם בשנה, אני מגיע למיטבול בראשון לציון.  הפעם זה התאים יותר מתמיד, כי אורחי לארוחה חזר יומיים קודם מלאס וגאס, כך שאווירת הדיינר של המסעדה הלכה טוב עם הסיפורים שלו, והמוזיקה לקחה אותי לשם. סיבה אחרת לארוחה הייתה תפריט החורף של מיטבול אליו הצטרפו מספר מנות שסיקרן אותי לטעום אותן.

התחלנו את הארוחה עם מרק דלעת להט וטעים. אני מאלה שמאמינים שמרק הוא מבחן ואמת מידה למטבח של מסעדה, כי אפשר לתת לסועדים מרק דלוח כדי לצאת ידי חובה, ואפשר להשקיע במרק. כאן מרק הדלעת היה מושקע, וזכה לעיטור של שמנת – לטעם ולעיצוב.

מיטבול קומבינציה - 350 גרם של בשר בקר וכבש
מיטבול קומבינציה – 350 גרם של בשר בקר וכבש, צילום עידן גור

המשכנו עם מיטבול קומבינציה – 350 גרם של בשר בקר וכבש, שום קונפי ועשבי תיבול, מוגש על מצע פירה עם טופ של גבינת עיזים וללא לחמנייה – המבורגר מצוין, הרגשתי בתיבול שלו גם מעט חמיצות נעימה. את שלי ביקשתי ללא פירה, ונהניתי במקום זאת מסלט כרוב מעט מתקתק יתר על המידה – מחיר המנה 85 ₪ או 87 ₪ בעסקית עם מנה ראשונה ושתייה. זה מה שהיינו משלמים אם הגרגרנות שלנו לא הייתה מובילה אותנו להזמין מנה של פריים ריב 800 גרם, נתח עצום ממדים וטעים שהגיע לשולחננו על מחבת לוחשת ורוחשת, ושנינו נהנינו ממנו עד מאוד – בשר איכותי עשוי היטב.

נשמע כמו ארוחת שחיתות, אבל מול הכמויות שאפשר לאכול כאן במנות בבוצ'ר האדירות, בהמבורגרים שעל גודלם ומשקלם מתקיימות כאן תחרויות, או אפילו 1.5 קילו בשר בחמישי בערב – ראו בהמשך, אז זה לא נורא.

מה שלא היה ביום ביקורנו, זו פלטת "אדמה": ירקות שורש, ברוקולי, בטטה ושומר – 45 ₪, שמתאימה לצמחונים שנקלעים לכאן עם המשפחה, אך גם לצד הפריים ריב שלנו. בפעם הבאה.

הקינוחים של מיטבול
הקינוחים של מיטבול, צילום פאפא רצי

לא רצינו קינוח, אך רם, מנהל המסעדה, הפעיל את כושר השכנוע שלו, וכך טעמתי ולו כזית מסופלה ללא גלוטן וללא סוכר – בהחלט ראוי לציון, ועם סוכר: דפי קרם ברולה – קינוח מקורי.

לפני שחזרנו מגיחה זו לארה"ב אל שגרת העבודה, הספיק רם לספר לנו על  קונספט מיוחד לימי חמישי בערב, המדגיש את נתחי הבשר המיוחדים של מיטבול, ומתאים לטרנד השרינג ולכן זכה לכינוי "ארוחה בארבעה".

התפריט יכלול שלוש מנות ראשונות לבחירה,  ואז שלושה נתחי בשר מיוחדים לבחירה במשקל כולל של 1.5 ק"ג: פריים ריב – נתח אנטריקוט מובחר על עצם,    שרשרת פילה,     טי-בון ו צלעות כבש. יש לי כמה חברים שכמות כזאת של בשר קטנה עליהם. בארוחה זאת היא מיועדת לארבעה. עם הבשר תגיע גם פלטת אדמה שחסרה בצהרים, ותוספת אחת לבחירה. מחיר ארוחה זאת: 200 ₪ לסועד.

מיטבול Grill&Dinner, דרך המכבים 8 ראשון לציון, אזור התעשייה הישן. טל. 03-9646468

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר