סלט ארטישוק "בריגול" ושרימפס פריך בויניגרט נענע בלאדי ובצלצלים

חומרים5 לבבות ארטישוק טרי1.5 כוסות שמן זית1 כוס יין לבן יבש2 עלי דפנה4 גרגירי פלפל אנגלי גרוס3 שיני שוםמלח פלפלאופן הכנהמחממים היטב את השמן בסיר בעל שטח פנים רחב, מניחים את הארטישוקים ומטגנים עד השחמה קלה, מוסיפים את יתר החומרים ומבשלים על אש נמוכה כ10 דקות. מוציאים מהנוזל ומקררים. חותכים לשישיות.שרימפס25 שרימפס "קריסטל" קלוף200 גרם פנקו2 ביצים כפית חרדלכפית שום כתוש½ כפית ג'ינג'ר טרי קצוץ2 כפות כוסברה קצוצה200 גרם קמח לבןאופן הכנהמעבדים במעבד מזון את כל המרכיבים למעט השרימפס, פנקו וקמח. מצפים את השרימפס בקמח – תערובת ביצים ופנקו (כמו שניצל).ויניגרט נענע100 גרם נענע בלאדי מיובשת2 בצלצלי שאלוט2 שיני שוםכף חרדל דיז'ון חלק2 כפות סוכר חום דמררהכוס שמן זיתשליש כוס חומץ שרימלח פלפלאופן הכנהמעבדים במעבד מזון עד למסה חלקה.הכנת המנהעלי בייביס – 200 גרם1 בצל סגול פרוס דקאופן הכנהמחממים בסיר שמן עמוק, מטגנים את השרימפס, בקערה נפרדת מניחים ארטישוקים, שני חופנים של עלי בייביס, בצל סגול והשרימפס, מעט ויניגרט ומערבבים היטב.מתכון מתוך פסטיבל הארטישוק

חומרים
5 לבבות ארטישוק טרי
1.5 כוסות שמן זית
1 כוס יין לבן יבש
2 עלי דפנה
4 גרגירי פלפל אנגלי גרוס
3 שיני שום
מלח פלפל

אופן הכנה
מחממים היטב את השמן בסיר בעל שטח פנים רחב, מניחים את הארטישוקים ומטגנים עד השחמה קלה, מוסיפים את יתר החומרים ומבשלים על אש נמוכה כ10 דקות. מוציאים מהנוזל ומקררים. חותכים לשישיות.

שרימפס
25 שרימפס "קריסטל" קלוף
200 גרם פנקו
2 ביצים
כפית חרדל
כפית שום כתוש
½ כפית ג'ינג'ר טרי קצוץ
2 כפות כוסברה קצוצה
200 גרם קמח לבן

אופן הכנה
מעבדים במעבד מזון את כל המרכיבים למעט השרימפס, פנקו וקמח. מצפים את השרימפס בקמח – תערובת ביצים ופנקו (כמו שניצל).

ויניגרט נענע
100 גרם נענע בלאדי מיובשת
2 בצלצלי שאלוט
2 שיני שום
כף חרדל דיז'ון חלק
2 כפות סוכר חום דמררה
כוס שמן זית
שליש כוס חומץ שרי
מלח פלפל

אופן הכנה
מעבדים במעבד מזון עד למסה חלקה.

הכנת המנה
עלי בייביס – 200 גרם
1 בצל סגול פרוס דק

אופן הכנה
מחממים בסיר שמן עמוק, מטגנים את השרימפס, בקערה נפרדת מניחים ארטישוקים, שני חופנים של עלי בייביס, בצל סגול והשרימפס, מעט ויניגרט ומערבבים היטב.

מתכון מתוך פסטיבל הארטישוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר